• Mamabe

    Gravid ändå?

    Fick mina äggledare spolade med vatten för två veckor sedan (3 maj). Har BIM 24 maj, nu på fredag. Har haft huvudvärk två dagar, småkänningar i livmodern. Småkänningar i brösten. 

    Till saken hör att jag normalt får ömma bröst 7-10 dagar innan BIM, men denna gång kanske 4 och då väldigt milt. Nästan inget alltså. Brukar få ?märken i trosorna? mellan ÄL och mens men inget sådan nu, och väldigt vattniga och glatta flytningar. Idag har jag mått lite illa. Innan mens brukar jag också bli svullen om magen men känner mig smal nu. Kissat mängder senaste två dagarna. Alltså varannan till var tredje timme. 

    (Kanske inbillar jag allt?)

    Jag och min sambo har försökt ett år och fått ett missfall i V5. Tycker det påminner mycket om då... hur som. Idag på BIM -3 fick jag ett infall och köpte Clearblue digital. Kissade på eftermiddagen 3h efter senaste gång, max, och kissade en halv liter men nästan inte gult alls. Fick negativt test. 

    Tror ni ändå det finns en chans? Skall invänta fredagen och testa på lördag, men ni vet ju att väntan suger....

  • Svar på tråden Gravid ändå?
  • Vännen

    EN chans finns det såklart. Eftermiddagsurin innan bim är inget säkert negativt. Men du kan bara veta om du väntar. Det är svårt, jag vet ;)

  • Anonym (mmmmm)

    Hej! påminner mycket om hur jag känner nu.. hur gick det för dig? =) 

Svar på tråden Gravid ändå?