• Greenpants

    När förklarar ni er kärlek för någon?

    Heeej! 

    Har träffat en jätte söt kille 4 gånger och varje gång är helt magisk. Har haft förhållanden innan, men detta känns på ett helt nytt sätt så det är därför jag skriver här! :) 

    Jag har börjat få djupa känslor för honom och har börjat fundera på om jag ska yttra dom till honom.

    Jag tycker det känns som han har känslor för mig också, han säger inte så mycket, men hans handlingar talar för sig själv. 

    Ler och skrattar mycket, ser mig djupt i ögonen, kommer ihåg saker jag säger, ex namn på mina vänner, småsaker osv, håller om mig/håller min hand, känns lite nervös ibland, lite klumpig hehe.. 

    Hur snabbt har ni yttrat känslor och hur har det gått för er?? 

    Har aldrig varit i just denna situationen innan så hade blivit glad av lite pepp och liknande historier!  PUSS! 

  • Svar på tråden När förklarar ni er kärlek för någon?
  • Anonym (Käris)

    Förklara för honom att du är osäker när det kommer till kärlek och känslor då du inte har den erfarenheten, du kan väl också säga att du gillar honom och se hur han reagerar svarar. Om han svarar att han gillar dig också så är det ett gott tecken.

    Har ni pussats och dylikt så kan du ju säga att han gör dig nervös nästan att det är lite läskigt så att han förstår att det är saker som händer med dig angående er två. Efter det om han reagerar positivt så är det bara att hålla på och vara på de rosa molnen och se vart allt leder =) 

    Kroppspråk och handlingar säger oftast mer än ord, finns ingen lag på att man måste yttra sig med ord för att förklara sina känslor alltid.

    Dessutom kan det vara så att människor har svårt att säga sådant, speciellt när det kommer till känslor (massor anledningar till detta, tidigare sorger, vill inte förhasta sig mm)

Svar på tråden När förklarar ni er kärlek för någon?