• Anonym (Johannes)

    Varför tittar kvinnor på ens skrev?

    Män har ibland en ful ovana att titta ner i kvinnors urringning/klyfta. 

    Jag har dessvärre lagt märke till att allt fler kvinnor tittar på mitt skrev. 
    Det händer främst när jag är träningsklädd, till och från gymet, ute på PW, på ICA, etc. Det händer allt för ofta för att kallas engångshändelser. Jag är klädd i ett par vanliga Nike gymbrallor normal fit, sneakers, hoodtröja. Jag möter kvinnorna på håll, jag går normalt, tittar på dem jag möter, å vips så tittar de ner mot mitt skrev! Det är främst tjejer/kvinnor i åldern 15-40 år som tittar ner mot skrevet.

    Jag är inte abnormt utrustad med ett paket som syns hängande igenom byxorna. Det finns ingenting som syns framtill om man säger så. Däremot är jag väldigt vältränad utan att överdriva. Gjort 2 tävlingar i mens physique.

    Är det någon som kan ge en förklaring till fenomenet? Varför tittar så pass många tjejer/kvinnor mot mitt skrev?

  • Svar på tråden Varför tittar kvinnor på ens skrev?
  • Anonym (-)

    Brukar inte titta på skreven, men har fångat mig själv när jag tittat på mäns rumpor..  Ingenting jag tänker på direkt förrens jag märker det själv eller att någon påpekar det.


    Hade ju dock en låssmed här för 2 månader sen som hade en otroligt snygg rumpa, så att undvika att kolla på den var ju omöjligt! tur att man inte har en avundsjuk sambo! Flört

  • Anonym (M)

    Brukar roa mig med att kolla på mäns skrev o föreställa mig hur stor den är. Har ingenting o göra med att jag vill ligga med människan, det är bara en grej jag gör!

  • Anonym (Snuskfia)

    Av precis samma anledning män tittar ned i en snygg urringning tittar jag i skrevet på en snygg man. Det sker liksom automatisk. Speciellt i jogging el träningsbyxor. 

  • Anonym (op)

    Har varit med om att killar trott detta, då jag bara suttit och tänkt på något helt icke-sexrelaterat. När jag tänker efter så har det hänt ganska många gånger. Mitt ex trodde det var för han har stor kuk, men han hade så rymliga jeans att man inte direkt såg.

    Att du upplever det så, har antagligen med byxornas utseende att göra, eller att du är extra kåt, eller att kvinnor är det.

  • Anonym (Lite salt)

    Tittar till om det är överraskande stort eller litet där. Sådär omedvetet att man tittar till en gång extra när blicken glider över omgivningen och ögat registrerar något oväntat.

    I ditt fall verkar det ju det oväntade vara att du är helt platt i skrevet, och de kanske tittat för att se om det inte finns något där.

Svar på tråden Varför tittar kvinnor på ens skrev?