• Wed 22 May 2019 18:15
    1289 visningar
    20 svar
    20
    1289

    Hjälp, sjuk hela tiden!!

    [quote=79641760][quote-nick]Jmawp skrev 2019-05-22 18:01:03 följande:[/quote-nick]

    Hej. Jag har under dem senaste 4 åren mått väldigt dåligt fysiskt. Det har på senare tid eskalerat och jag mår nu sämre än någonsin. Jag är numera stammis hos läkaren men dem anser nu att vi inte kommer längre. Dem har tagit många många prover..Är desperat efter hjälp. Jag har inte alla symtom samtidigt men mina symtom är:

    Återkommande sjukdomskänsla i kroppen

    Darrningar i kroppen

    Ont i musklerna (mest nacke och axlar)

    Illamående

    Yrsel (inte så att jag trillar men känner mig ostadig)

    Tryck i ansiktet samt tänderna

    Klåda över hela kroppen

    Klumpkänsla i halsen (känns som jag ska kvävas ibland)

    Suddig syn

    Ljuskänslig

    Känns som jag går runt i en bubbla

    Känner mig småfull

    Kissar ofta

    Ont i bröstet/hjärtat emellanåt

    Återkommande blåsor i munnen

    Trött

    Andådd när jag sitter ner

    Orkar inte prata

    Trött i musklerna

    Svårt att fokusera med ögonen

    Orkar inte stå upp

    Orkar inte kolla på tv

    Blir emellanåt väldigt blek också

    Ont i magen

    Har som sagt tagit många prover på bla. vitaminer, blodvärde, blodsocker, sköldkörtelprover, ana, sänkan osv osv.. Det ända man kommit fram till är att jag är allergisk mot kvalster, har stora halsmandlar och har oförklarliga darrningar i händerna. Har på senare tid även fått en del bakterie infektioner i halsen och bihåleinflammationer. Kan tillägga att jag har add och ångest i grunden.

    Någon som har liknande eller någon aning om vad det kan vara??

  • Svar på tråden Hjälp, sjuk hela tiden!!
  • Anonym (E)
    Wed 22 May 2019 18:20
    #1
    +1

    Det låter som att du är normalsjuk/normalfrisk men att din ångest gör att du oroar dig över normala tillstånd och sitter och känner efter mycket i kroppen så att du känner dig sjuk.