• Lillyk­onvalj
    Thu 23 May 2019 11:57
    133 visningar
    8 svar
    8
    133

    BF december 2019

    Hej,

    Jag är ny här så inte riktigt säker på om någon ens kommer läsa det här hehe.. Men jag väntar iaf mitt andra barn och har bf på nyårsafton enligt min bm. Har inte gjort något ultraljud än så vet ju inte helt säkert, men någonstans där.

    Är det någon annan som också har BF i december 2019?

  • Svar på tråden BF december 2019
  • Lillyk­onvalj
    Mon 27 May 2019 13:50
    #2

    Grattis, vad spännande! Vilken vecka är du i nu?

  • Lillyk­onvalj
    Tue 28 May 2019 13:29
    #4

    Åh är avis på dig.. Ja precis, går in i vecka 10 imorgon så har en hel månad kvar till KUB. Har du gjort det? Glad Jag trodde jag hade klarat mig från illamående men igår kom det som ett brev på posten och det är såå hemskt.. Hur mår du?

  • Lillyk­onvalj
    Wed 29 May 2019 13:54
    #6

    Nej gud vad jobbigt! Exakt så är det för mig. Kan nästan inte åka tunnelbana för jag tycker det luktar så äckligt överallt, och på jobbet när någon har med matlåda vill jag nästan be den personen dra åt h-vete haha...

    Vad mysigt med KUB! Bry dig inte om att andra får "bättre" siffror. Jag tror det är farligt när man snöar in just på vad man får för resultat och det är lätt att jämföra med andra, men det är ju ändå ingen garanti så man får helt enkelt bara försöka vara positiv :)

    Som helhet hade jag en fantastisk första graviditet, och hittills är det väl ungefär lika förutom att jag känner mig mycket mindre gravid nu! Började som sagt må illa först nu i veckan, förra gången kräktes jag en del på jobbet fram till typ vecka 11-12. Men det är ju ganska skönt iofs att inte känna allt för mycket..

    Ska ni ta reda på vad det är för kön? O skicka om du fick någon bild från KUB. Så spännande :)

Svar på tråden BF december 2019