• Thu 23 May 2019 18:01
    3750 visningar
    3 svar
    3
    3750

    "Personer" på messenger-appen

    grodanbollen skrev 2019-05-23 17:55:40 följande:

    Hej! Om man går in på messenger appen och trycker på "sök" längst upp så finns det en rubrik som heter "personer" och under rubriken finns det en rad med personer. Någon som vet varför vissa hamnar där?

    Några personer som hamnar under "personer" är folk jag ofta chattar med, men vissa har jag aldrig någonsin chattat med, så jag är nyfiken...


    Det är vänner till vänner och folk som är med i samma grupper som man själv, man har väl svarat på något inlägg de lagt ut.

    Så är det i alla fall i den listan jag har på messenger, alltså folk jag inte känner.
  • Thu 23 May 2019 22:01
    #3
    grodanbollen skrev 2019-05-23 21:07:06 följande:

    Är lite osäker... jag är knappt med i några grupper och har inte heller svarat på något inlägg ... och vad är det som avgör att vissa personer hamnar som första person på den raden under rubriken ?personer? är det personer man chattat mest med eller beror ordningen på något annat?


    Jag vet faktiskt inte. De kommer fram när man trycker på meddelandeförfrågningar. En del har jag chattat med tydligen utan att vara vän med.

    Bara något som man inte vill hela gruppen ska se. Någon annan är administratör i någon grupp.

    De står som föreslagna personer så något gemensamt med dem har jag ju, så medlemmar i samma grupp och gemensamma vänner antar jag
Svar på tråden "Personer" på messenger-appen