• Fri 24 May 2019 13:57
    373 visningar
    0 svar
    0
    373

    Drömtydning om tvillinggraviditet och att drömma om att barn är äldre

    Jag drömde en jättekonstig dröm hörom natten. Jag drömde att min dotter var 3 år (hon är 1 år nu). Jag var gravid i drömmen och vi gick på ultraljud och fick besked att vi väntade tvilligar. Vad betyder det att drömma om ett barn som är äldre i drömmen än i verkligheten? Vad betyder en tvillinggraviditet?

    Innan vi fick våran dotter drömde jag om att jag hade en dotter massa gånger. Oftast var hon i åldrarna 3-7 år i drömmarna. Jag hade sån klar bild av hur hon ser ut i mina drömmar. Hon var mörkhårig och hade glasögon. Drömde tom. Att killrn gått med denna flicka innan jsg och killen ens blev ihop. Tillslut fick vi våran svarthåriga lilla dotter. När hon föddes började jag drömma om henne tillsammans med 2 pojkar. Idrömmarna har det skiljt ungefär 3-4 år mellan henne och pojkarna. Jag har tänkt att pojkarna antingen är tvillingar eller väldigt nära i ålder.

    Har jag drömt om alla mina kommande barn? Betyder detta att jag väntar tvillingpojkar i framtiden? Eller har drömmarna en annan betydelse?

Svar på tråden Drömtydning om tvillinggraviditet och att drömma om att barn är äldre