• Anonym (Lycklig)

    Äntligen hände det!

    Vet egentligen inte varför jag väljer att skriver om detta men ni får gärna kommentera om ni önskar.

    Jag har aaaaltid haft en fantasi som jag aldrig kunnat släppa... Jag och min sambo sedan två år tillbaka har haft det lite upp och ner det senaste året. Häromdagen när vi skulle ha sex så plockade han fram ett par handklovar i läder! "Nu ska du bara slappna av och låta mig bestämma" sade han. Asså!!! Jag höll på att dö! Han spände fast mina händer i sänggaveln och satt sedan på mig en ögonbindel!! Han började med att gå ner på mig, kyssa hela min kropp, spanka mig på rumpan innan han tog mig hårt. Han är ganska stor där nere så jag kände mig verkligen sönder... Ja, ni vet. Jag är så enormt glad och tacksam för att det äntligen blev av! Återigen, inte helt säker på varför jag delar med mig av detta, hahaha...

  • Svar på tråden Äntligen hände det!
  • Elefantmannen2

    Jag förstår inte riktigt.


    Har du gått och längtat efter att han på eget bevåg ska göra det? Eller har du väckt iden för länge sedan?

  • Anonym (Kent Fimp)

    Röker du ? Jag har försökt sluta ett par gånger men tyvärr alltid trillat dit igen.

Svar på tråden Äntligen hände det!