• Anonym (Hannah)

    35-årig personal på behandlingshem har sex med 14-åring

    Jag kan inte gå in på vad jag har för relation, eller hur jag vet detta, men det är sant till 110%.

    En då 35-årig kvinna arbetar på ett behandlingshem för ungdomar som är LVU eller SOL placerade.

    Hon är dessutom kontaktperson till en 14-årig kille som bor på hemmet, och de inleder nästan omedelbart en sexuell relation.

    Hon är gift och har två små barn.

    Detta fortsätter under de åren killen bor på hemmet. När han är 18, får han flytta till träningslägenhet, och hon är fortfarande hans kontaktperson, då han fortfarande är inskriven på behandlingshemmet.

    Hon är då 40 år, och blir gravid och får barn med killen. Hennes man har starka misstankar, och de skiljer sig.

    Hon arbetar fortfarande med ungdomar (inte på samma ställe), är detta något som borde anmälas?

  • Svar på tråden 35-årig personal på behandlingshem har sex med 14-åring
  • Anonym (Hannah)

    Hon är över 50 år nu, så tänker att det var länge sen, och hon kommer ju aldrig att erkänna det hon gjorde.

  • Flaffy

    Varför ens ta upp det nu? Hon ska definitivt anmälas! Menar du att det har funnits folk runt om henne som vetat vad som pågått och inte anmält? Bara det är för bedrövligt! Hennes handlande är olagligt. Anmäl! Är du eventuellt arbetskamrat är det din skyldighet att anmäla.

  • Anonym (A)
    Flaffy skrev 2019-05-24 22:07:45 följande:
    Varför ens ta upp det nu? Hon ska definitivt anmälas! Menar du att det har funnits folk runt om henne som vetat vad som pågått och inte anmält? Bara det är för bedrövligt! Hennes handlande är olagligt. Anmäl! Är du eventuellt arbetskamrat är det din skyldighet att anmäla.
    Håller med
  • Anonym (Anonym)

    Anmäl. Är ju våldtäkt mot barn iom att han är

    14

  • Anonym (Hannah)
    Flaffy skrev 2019-05-24 22:07:45 följande:

    Varför ens ta upp det nu? Hon ska definitivt anmälas! Menar du att det har funnits folk runt om henne som vetat vad som pågått och inte anmält? Bara det är för bedrövligt! Hennes handlande är olagligt. Anmäl! Är du eventuellt arbetskamrat är det din skyldighet att anmäla.


    Jag är inte arbetskamrat till henne, jag är rätt många år yngre.

    Vet inte varför jag inte tagit upp detta innan, men jag är lika gammal som killen ifråga. Kan faktiskt inte svara på varför jag inte anmälde det...

    Jag vet inte om hennes dåvarande kollegor visste något, men de borde misstänkt något iaf...

    Jag fick rätt nyligen reda på att hon fortfarande jobbar med ungdomar.
  • Anonym (Hannah)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-05-24 22:19:37 följande:

    Anmäl. Är ju våldtäkt mot barn iom att han är

    14


    Hon kommer ju aldrig erkänna något, och inte killen heller..

    Kanske är preskriberat rent av?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hannah) skrev 2019-05-24 22:26:38 följande:

    Hon kommer ju aldrig erkänna något, och inte killen heller..

    Kanske är preskriberat rent av?


    Det är inte preskriberat och även om ingen erkänner, de inte har kontakt så kanske hon är på andra barn. Herregud!
  • pyssel
    Anonym (Hannah) skrev 2019-05-24 22:26:38 följande:

    Hon kommer ju aldrig erkänna något, och inte killen heller..

    Kanske är preskriberat rent av?


    Preskriptionstiden börjar inte löpa förrän ett offer fyller 18. Goda tider kvar alltså.
    Alla hästar hemma
Svar på tråden 35-årig personal på behandlingshem har sex med 14-åring