• Sun 26 May 2019 10:47
    1314 visningar
    7 svar
    7
    1314

    BIM-3 inga ömma bröst molvärk

    Hej allihopa! dagarna innan bim känns så mycket lättare när man kan skriva med några i samma sits/ som varit i samma sits.. kan nästan bli tokig av att sitta och spekulera kring allt jag känner. 
    Jag är nu BIM-3, Testat negativt Bim-7 ovh bim-4. I en tidigare graviditet testade jag positivt BIm-6 därför de hysteriska testandet :'D
    Brukar alltid få sjukt ömma bröst 7-8 dagar innan Bim annars, så pass att jag har på mig sport behå och kan inte ta emot kramar haha, men har nu nästan inte känt av något alls, imorse började det kännas om jag verkligen kramar om dom.. litelite.. inte alls som tidigare månader..
    Har även haft molvärk sedan äl+2, vilket vad jag minns iaf brukar inte ha.

    Någon som kan skänka lite hopp och har testat positivt eller som känner ungefär samma sak dagarna innan bim? =) testat negativt bim-4 och sen fått plus, Eller haft oömma bröst och molvärk?

  • Svar på tråden BIM-3 inga ömma bröst molvärk
  • Anonym (Jappp­oo)
    Sun 26 May 2019 17:20
    #1
    knäpptjej skrev 2019-05-26 10:47:57 följande:

    Hej allihopa! dagarna innan bim känns så mycket lättare när man kan skriva med några i samma sits/ som varit i samma sits.. kan nästan bli tokig av att sitta och spekulera kring allt jag känner. 

    Jag är nu BIM-3, Testat negativt Bim-7 ovh bim-4. I en tidigare graviditet testade jag positivt BIm-6 därför de hysteriska testandet :'D

    Brukar alltid få sjukt ömma bröst 7-8 dagar innan Bim annars, så pass att jag har på mig sport behå och kan inte ta emot kramar haha, men har nu nästan inte känt av något alls, imorse började det kännas om jag verkligen kramar om dom.. litelite.. inte alls som tidigare månader..

    Har även haft molvärk sedan äl+2, vilket vad jag minns iaf brukar inte ha.

    Någon som kan skänka lite hopp och har testat positivt eller som känner ungefär samma sak dagarna innan bim? =) testat negativt bim-4 och sen fått plus, Eller haft oömma bröst och molvärk?


    Hej jo så var det ungefär för mig jag testade flera, dagar innan bim och det visade negativt jag kände dock på mig att jag var gravid men blev så Frustrerad för det visade negativt men sen testade jag mig på samma dag som mensen. Skulle komma och få visade det svagt pluss den dagen. Effter tog jag ett digetal test och det visade gravid vecka 1-2. Detta är mitt andra barn. Och jag är gravid i snart i vecka 13
  • Sun 26 May 2019 19:22
    #2

    Spännande, hur kände du på dig att du va gravid?

  • Anonym (Jappp­oo)
    Sun 26 May 2019 20:26
    #3

    Jag hade en känsla och hade ont i brösten och var jätte sur kände illa månde. Kände igen mig. för då kändes det med sonen som är 7 månader nu. Kommer bli 14 månader mellan barnen.

    Men blev så snoppen att det inte visade på testet innan dagen jag skulle ha mens jag var så otålig . Var med sonen till hans astm läkare och jag gick in på sjukhus apoteket effter läkar besöket och köpte ett gravtest jag gick in på toan på sjukhuset gjorde, testet, sonen satt i vagnen jag kollade på testet och det syndes ettt svagt pluss jag blev helt chockad och sa till mig själv neee det är inte sant sen sa jag till sonen som inte fattade något att du ska få ett syskon kramade sonen och grät hihi. . ringde svärmor och grät haha folk glode på mig hahaha. Ringde min sambo han blev glad. Vi ville ha tätt mellan barnen????

    När är din mens beräknad

    Hur länge har ni försökt?

  • Sun 26 May 2019 20:34
    #4

    Vilken rolig historia :)! Testade du även dagarna innan mens men fick negativt?

    Vi har precis börjat försöka.. är 3 dagar innan mens idag, ska köpa nya test imorgon

  • Anonym (Jappp­oo)
    Sun 26 May 2019 21:09
    #5
    knäpptjej skrev 2019-05-26 20:34:22 följande:

    Vilken rolig historia :)! Testade du även dagarna innan mens men fick negativt?

    Vi har precis börjat försöka.. är 3 dagar innan mens idag, ska köpa nya test imorgon


    Ja jag testade en vecka innan mensen sen tre dagar innan sen en dag innan haha ett massa, testande.

    Men sonen testade vi pluss när mensen var 8 dagar sen. Vågade inte testa mig innan för jag inbillade mig att jag inte var gravid och det bara var kroppen som luras. Vi hade försökt i tre år med sonen så många gånger trott att jag var gravid min sambo trodde inte mig när jag ringde han på sitt jobb en morgon och sa vet du en sak han sa va har du testat dig jag sa jaaa och vet du vad jag är gravid han bara neee neee sen köpte har fyra, test olika så jag testade mig när han kom hem och alla visade pluss då började han fatta hahaha.

    Jag är faktisk förvånad att det gick så fort denna göng min son var 5 månader när jag plussade. och kan inte fatta att vi är gravida igen jag har ju nyss fött barn och nu ska jag göra, det igen slutet av året hihi helt underbart att det ligger en bebis i magen eller två vem vet hihi . Tog två månader inna min mens var normal effter förlossningen så gick fort denna gång.
  • Anonym (Jappp­oo)
    Sun 26 May 2019 21:13
    #6

    Skulle inte vara??? Var en glad gubbe med blev

    V????

  • Anonym (Jappp­oo)
    Wed 29 May 2019 22:03
    #7

    Hej hur går det?

Svar på tråden BIM-3 inga ömma bröst molvärk