• Sheltielife

    ÄCKELVARNING BILD!!!

    Jag har sedan några dagar efter ägglossning (som är bekräftad med ägglossningstest och temp ökning) fått en hel del flytningar som liknar ägglossnings flytningar men dem är vita och inte transparenta. Inte lika lätt att bygga så kallade ?broar? och det är inte sperma rester då vi inte haft sex på länge. Försöker googla o kolla runt o folk pratar om mjölkiga flytningar vid tidig graviditet? Någon som känner igen sig och haft såhär ?ägglossningsliknande vita glatta hala? flytningar innan plus?

  • Svar på tråden ÄCKELVARNING BILD!!!
  • Anonym (Kanske)

    Vid ägglosdning är det ju jättesegt....

    Som gravid fick jag gryniga mjölkiga flytningar, riktigt vita.

    Det du visar ser ut som en kraftigare flytnibg mest.

  • Anonym (Tvåbarnsmamma)

    Precis sådär såg det ut för mig båda gångerna som jag varit gravid! Fick veta att de har med den ökade östrogen nivån som sket vid befruktat ägg som ger liknande effekt som vid ägglossning som också är pga ökad östrogen :)

  • Anonym (Alltid)

    Sådär har jag mer eller mindre varje månad. Slappna av och sluta leta tecken, du mår bara sämre av det om det inte tar sig på en gång (och det tar i snitt runt sju försök innan man lyckas bli gravid även i de fall där allt är optimalt och inga fertilitetsproblem finns)

  • ballerinakakaoreo
    Sheltielife skrev 2019-05-26 19:46:29 följande:

    Jag har sedan några dagar efter ägglossning (som är bekräftad med ägglossningstest och temp ökning) fått en hel del flytningar som liknar ägglossnings flytningar men dem är vita och inte transparenta. Inte lika lätt att bygga så kallade ?broar? och det är inte sperma rester då vi inte haft sex på länge. Försöker googla o kolla runt o folk pratar om mjölkiga flytningar vid tidig graviditet? Någon som känner igen sig och haft såhär ?ägglossningsliknande vita glatta hala? flytningar innan plus?


    Vid min första graviditet vad flytningarna väldigt mjölkiga och tjockt vita, men vid denna graviditets början var dom väldigt varierade och var väldigt slemmiga likt din bild. Plussade på ÄL+9 men väldigt väldigt svagt, knappt synbart men det ökade successivt! 
Svar på tråden ÄCKELVARNING BILD!!!