• lnmvp1

    Är det möjligt att få positivt bim -6 eller är det spöksträck?

    Hej alla! Är ganska kluven. Tog detta test bim -6 och tycker mig se ett svag sträck.. är idag bim -4 så har tänkt försöka vänta så man slipper bli mer besviken. Vad tror ni är detta positivt?

  • Svar på tråden Är det möjligt att få positivt bim -6 eller är det spöksträck?
  • Johanna1986

    Jag har plussat på bim -6 med mina men allt beror ju egentligen på hur måna dagar du e från äl. Jag va då äl +9. Men de går absolut

  • oshark

    Som Johanna säger så handlar det mer om hur långt efter ÄL du är än hur nära BIM. För mig hade det med största trolighet varit omöjligt att plussa på BIM -6 för det är ÄL+6. Jag plussade svagt ÄL+11 och digitalt ÄL+12.

    Syns alltid så dåligt på mobilen men det kan absolut vara ett svagt streck. Är det mer åt samma färg som kontrollstreckshållet eller mer gråaktigt? Är det grått är det större risk att det är ett spökstreck. Jag var å andra sidan helt övertygad om att mitt var ett spökstreck men det var det inte.

  • lnmvp1
    oshark skrev 2019-05-27 14:57:24 följande:

    Som Johanna säger så handlar det mer om hur långt efter ÄL du är än hur nära BIM. För mig hade det med största trolighet varit omöjligt att plussa på BIM -6 för det är ÄL+6. Jag plussade svagt ÄL+11 och digitalt ÄL+12.

    Syns alltid så dåligt på mobilen men det kan absolut vara ett svagt streck. Är det mer åt samma färg som kontrollstreckshållet eller mer gråaktigt? Är det grått är det större risk att det är ett spökstreck. Jag var å andra sidan helt övertygad om att mitt var ett spökstreck men det var det inte.


    Är ägglossning + 10 då jag tog testet. Mer som kontrollsträcket men svagt.
  • lnmvp1
    Johanna1986 skrev 2019-05-27 12:25:56 följande:

    Jag har plussat på bim -6 med mina men allt beror ju egentligen på hur måna dagar du e från äl. Jag va då äl +9. Men de går absolut


    Ägglossning +10 dagen jag tog detta test
  • lnmvp1
    lillainna skrev 2019-05-27 12:46:46 följande:

    Jag ser iaf 2 streck och vågar mig på ett försiktigt grattis! :)


    Får hoppas på det bästa. Ska ta ett till imorgon bim -3 men så nervös att bli besviken.
  • Johanna1986

    Jadå ede ingen omöjlighet.


    lnmvp1 skrev 2019-05-27 15:42:35 följande:

    Ägglossning +10 dagen jag tog detta test


  • oshark
    lnmvp1 skrev 2019-05-27 15:42:03 följande:

    Är ägglossning + 10 då jag tog testet. Mer som kontrollsträcket men svagt.


    Absolut inte omöjligt. Så här såg mitt ut på ÄL+11.

  • lnmvp1
    oshark skrev 2019-05-27 16:35:09 följande:

    Absolut inte omöjligt. Så här såg mitt ut på ÄL+11.


    Verkar ej få fram din bild tyvärr
  • oshark
    lnmvp1 skrev 2019-05-27 18:06:23 följande:

    Verkar ej få fram din bild tyvärr


    FL har varit knasigt hela dagen. Testar igen.

  • lnmvp1

    Antar att de var ett spöksträck fick negativt bim -3 men clearblue. Får hoppas på nästa månad.

  • Johanna1986

    Va tråkigt! Håller tummarna att du snart får ditt plus


    lnmvp1 skrev 2019-05-28 09:25:37 följande:

    Antar att de var ett spöksträck fick negativt bim -3 men clearblue. Får hoppas på nästa månad.


Svar på tråden Är det möjligt att få positivt bim -6 eller är det spöksträck?