• Mammaanonym2barn

    Tidigt ultraljud i falkenberg kunsbacka ?

    Hejsan! Vart kan man göra tidigt ultraljud i falkenberg och kungsbacka? Har vart i kontakt med Varberg ochpå de privata klinikerna hade dem lång väntetid.

  • Svar på tråden Tidigt ultraljud i falkenberg kunsbacka ?
  • Anonym (S)

    Hört med qvinnolivet i Kungsbacka? Aldrig haft problem med att få tid där

    :)

  • Mammaanonym2barn
    Anonym (S) skrev 2019-05-28 22:40:01 följande:

    Hört med qvinnolivet i Kungsbacka? Aldrig haft problem med att få tid där

    :)


    Nej tack så mycket dit får jag ringa. Gör dem tidiga ultraljud i vecka 8-9 typ?(:
  • Anonym (S)
    Mammaanonym2barn skrev 2019-05-29 06:27:37 följande:

    Nej tack så mycket dit får jag ringa. Gör dem tidiga ultraljud i vecka 8-9 typ?(:


    Japp! Jag såg bebis första hjärtslag där! Går hos Sara (överläkare), så otroligt duktig! Aldrig haft tid med att få tid där! Lycka till <3
  • Mammaanonym2barn
    Anonym (S) skrev 2019-05-29 11:52:24 följande:

    Aldrig haft problemet att få tid*


    Okey :) var så himla dyrt bara 1500 kr! Är du inskriven i kungsbacka och får ett billigare pris ? (:
  • Anonym (S)
    Mammaanonym2barn skrev 2019-05-29 16:56:30 följande:

    Okey :) var så himla dyrt bara 1500 kr! Är du inskriven i kungsbacka och får ett billigare pris ? (:


    Nope. Betalade 1500 kr. Tyvärr är de privata klinikerna svindyra!
  • Mammaanonym2barn
    Anonym (S) skrev 2019-05-29 18:18:29 följande:

    Nope. Betalade 1500 kr. Tyvärr är de privata klinikerna svindyra!


    Okej ja det är väl så och inte så mycket att välja på heller. vilken vecka gjorde du det exakt i ? Tänker så man verkligen kan se någonting och inte slänger ut 1500 kr i onödan (:
  • Anonym (S)
    Mammaanonym2barn skrev 2019-05-29 18:26:02 följande:

    Okej ja det är väl så och inte så mycket att välja på heller. vilken vecka gjorde du det exakt i ? Tänker så man verkligen kan se någonting och inte slänger ut 1500 kr i onödan (:


    Jag gjorde ultraljudet i v.7+1, dvs i vecka 8! Jag frågade för säkerhetsskull innan jag gick dit om det var lämpligt i den veckan, just av samma anledning som du skriver. Fick bild och fick även filma allt. Så underbart! Är det ditt första barn?
  • Mammaanonym2barn
    Anonym (S) skrev 2019-05-29 22:18:31 följande:

    Jag gjorde ultraljudet i v.7+1, dvs i vecka 8! Jag frågade för säkerhetsskull innan jag gick dit om det var lämpligt i den veckan, just av samma anledning som du skriver. Fick bild och fick även filma allt. Så underbart! Är det ditt första barn?


    Okej vad härligt (: jag är i 7+1 idag enligt mina beräkningar om dem nu stämmer ;) nej 3 barnet men man blir mwr nojjig med åren (:
  • Anonym (S)
    Mammaanonym2barn skrev 2019-05-30 00:32:39 följande:

    Okej vad härligt (: jag är i 7+1 idag enligt mina beräkningar om dem nu stämmer ;) nej 3 barnet men man blir mwr nojjig med åren (:


    Hoppas allt ser bra ut! Stort lycka till! :)
Svar på tråden Tidigt ultraljud i falkenberg kunsbacka ?