• Wed 29 May 2019 15:30
    992 visningar
    6 svar
    6
    992

    Någon som har erfarenhet av MVC i Hisings Backa?

    Har sökt i forumet men inte hittat några nyare inlägg, undrar om någon har erfarenhet från MVC på Rimmaregatan i Hisings Backa? Jag har gått på barnmorskemottagningen där tidigare för cellprov och preventivmedel, varit nöjd 2/3 gånger men vid ett av tillfällena har jag träffat en barnmorska som jag inte alls tyckte om. Funderar över om det är värt att skriva in sig på Barnmorskegruppen istället, lite längre resväg men... Glad

  • Svar på tråden Någon som har erfarenhet av MVC i Hisings Backa?
  • JPT
    Wed 29 May 2019 19:57
    #1

    Jag gick där (förra året) och var jättenöjd med min barnmorska. Allt beror ju dock på hur man klickar med varandra Glad

  • Sat 1 Jun 2019 00:55
    #2
    JPT skrev 2019-05-29 19:57:28 följande:

    Jag gick där (förra året) och var jättenöjd med min barnmorska. Allt beror ju dock på hur man klickar med varandra Glad


    Sant! Minns du vem du hade? Ifall det är någon du vill rekommendera Glad
  • Sat 1 Jun 2019 15:26
    #3

    Har bara erfarenheter därifrån för att sökt behandling för svamp och p-pillerrecept. Gick till andra Mvc rätt omgående eftersom dom försökte vägra mig hiv-test efter ett oskyddat samlag bara för att jag inte trodde att han va narkoman eller sprutmissbrukare, för det är ju tydligen bara de och homosexuella som har hiv?!. Kände att det va ett himla gammalt synsätt och att de var väldigt fördömande. Åkte till andra sidan stan istället efter det.

    Men det kanske är ny personal där nu, kan man hoppad iaf :)

  • JPT
    Sun 2 Jun 2019 17:13
    #4
    mollyoshea skrev 2019-06-01 00:55:34 följande:
    Sant! Minns du vem du hade? Ifall det är någon du vill rekommendera Glad
    Skickar ett meddelande :) 
  • Thu 15 Aug 2019 13:31
    #5

    Jag har Jenny som min BM på MVC hon är jättebra ???? Har även varit på cellprov på Rimmaregatan och hade en jättetrevlig blond, ung tjej men kommer inte ihåg vad hon heter.

  • Thu 15 Aug 2019 13:33
    #6

    Oj det skulle vara en glad gubbe efter jättebra, inte frågetecken :)

Svar på tråden Någon som har erfarenhet av MVC i Hisings Backa?