• Wed 29 May 2019 16:45
    633 visningar
    4 svar
    4
    633

    Konstig chatt

    Jag är ganska nybliven singel och har nu några dagar chattat med en kille som jag träffat på tinder. Dock funderar jag lite för han är så konstig, om jag frågar något om honom så svarar han ofta kort och berättar liksom inget om sig själv. Han frågar heller inget om mig, även om jag ger bra öppningar för att kunna ställa följdfrågor.


    Han verkar heller inte bara ute efter sex för han skriver ju inget om att ses eller något sådant heller. Jag tycker han verkar trevlig och skulle ändå vilja fortsätta lite för att se vad som händer. Men jag funderar på varför han är så konstig? Kan det vara att han är osäker/blyg och inte vet hur han ska skriva? Eller vill han bara ha en chatt kompis? Han skriver liksom mest om vad han gör och frågar vad jag gör. 

  • Svar på tråden Konstig chatt
  • Wed 29 May 2019 16:53
    #1

    Han verkar trevlig? Han verkar totalt ointresserad och trist om du frågar mig.

  • Anonym (Extin­der)
    Wed 29 May 2019 17:33
    #2

    Efter några år på tinder så lärde jag mig att vissa inte alls kan kommunicera i skrift.

    Chatta ett tag till och se om han verkar vettig, sen får du träffa honom och se. Antingen är han sådär tillknäppt eller så är han en helt annan i verkliga livet.

  • Anonym (Linda­)
    Wed 29 May 2019 17:34
    #3

    Enligt min erfarenhet låter han totalt ointresserad.

  • Wed 29 May 2019 17:53
    #4
    Anonym (Extinder) skrev 2019-05-29 17:33:02 följande:

    Efter några år på tinder så lärde jag mig att vissa inte alls kan kommunicera i skrift.

    Chatta ett tag till och se om han verkar vettig, sen får du träffa honom och se. Antingen är han sådär tillknäppt eller så är han en helt annan i verkliga livet.


    Ja det är det jag funderar på lite, lustigt nog har han ett yrke där man måste vara kommunikativ vilket gör mig ännu mer förvånad över att han inte verkar vara det i skrift. Får se om jag testar eller lägger ner.
Svar på tråden Konstig chatt