• Fri 31 May 2019 10:24
    1044 visningar
    2 svar
    2
    1044

    Ung änka med ett barn

    Hej!

    Jag är en ung änka, 31 år gammal med en son på 5 år. Pappan dog i cancer för 3 år sedan.

    Undrar om det finns ensamma föräldrar där ute i liknande situation? Jag bor i Stockholm/Huddinge och undrar om ni vill träffas och prata om allt, om våra barn kan leka med varandra?

    Tycker det är svårt att konkurera med andra föräldrar där det är två i familjen, även om de är separerade så har barn ändå två föräldrar ????

    Vill bara träffa någon som kan förstå min livssituation och prata om det, umgås, fika, lekkompisar till sonen...???????

    Även föräldrar som är ensamma av andra anledningar är välkomna att skriva.

    Tycker även att det är svårt att hitta en ny partner, jag känner mig så ensam och ledsen, längtar till en ny kärlek. Har testat dejtingsappar och träffat några killar men den man skriver med i appen stämmer inte överens med verkligheten.???? Så trött på det. Så jag undrar om ni har tips på hur annars man kan träffa någon. Det kanske finns någon här??????

    Skriv, skrivvvv.......

  • Svar på tråden Ung änka med ett barn
  • Sat 1 Jun 2019 17:47
    #1

    Pröva kontakta organisationen Makalösa Föräldrar (googla). Lycka till!

  • Wed 8 Apr 2020 22:57
    #2

    Hej!

    Jag är också ung änka 35 år gammal. Min älskade man gick bort i Cancer i november. Vi har två underbara söner ihop (5 och 1år gamla). Vi bor i Älvsjö och skulle gärna ses.

    Var rädd om dig!

    Emma

Svar på tråden Ung änka med ett barn