• Anonym (dr kroe)

    Kännas bakifrån...

    Har provat bakifrånställningen / doggystyle en gång när frun stod på knä i sängen, men hon tyckte inte det kändes så mycket. Kan man förstärka känslan lite grann? Är det vanligt att kvinnor inte känner så mycket i den ställningen?

    Har även prövat skeda men verkar vara samma där. Hon vill inte hålla på och smeka sig i underlivet när jag är med utan det får jag tydligen göra.

  • Svar på tråden Kännas bakifrån...
  • Anonym (K)

    Klioris stimuleras inte bakifrån. Använd händerna om du nu måste komma in bakifrån..

  • Anonym (.)

    Du måste ju även positionera dig så du stimulerar g-punkten ordentligt.

    Sedan tänder min tjej väldigt mycket på att jag dominenerar henne lite när jag sätter på henne, t.ex. Håller ner henne, eller håller ett grepp om hennes hår och sätter på henne ganska hårt bakifrån.

  • Anonym (W47)

    Bakifrån är en av mina absoluta favoriter. Om frugan tycker att hon inte känner så mycket kommer hon lätt åt klitoris med sin egen hand. Sen kan man ju variera bakifrån med liggande variant,en halv variant med kudde under magen. Om hon tycker om så kan du stimulera henne med ett finger i det bakre hålet. 

  • Anonym (dr kroe)
    Anonym (.) skrev 2019-06-03 16:34:02 följande:

    Du måste ju även positionera dig så du stimulerar g-punkten ordentligt.

    Sedan tänder min tjej väldigt mycket på att jag dominenerar henne lite när jag sätter på henne, t.ex. Håller ner henne, eller håller ett grepp om hennes hår och sätter på henne ganska hårt bakifrån.


    Hur gör jag detta? :)
  • Anonym (K)
    Anonym (W47) skrev 2019-06-03 17:09:34 följande:

    Bakifrån är en av mina absoluta favoriter. Om frugan tycker att hon inte känner så mycket kommer hon lätt åt klitoris med sin egen hand. Sen kan man ju variera bakifrån med liggande variant,en halv variant med kudde under magen. Om hon tycker om så kan du stimulera henne med ett finger i det bakre hålet. 


    Fattar inte varför tjejer går med på samlag när de ändå måste onanera själva för att det ska vara skönt.
  • Bjoer
    Anonym (K) skrev 2019-06-03 14:09:46 följande:

    Klioris stimuleras inte bakifrån. Använd händerna om du nu måste komma in bakifrån..


    Well, det beror på hur mycket hängpung han har. Ärligt alltså. Jag skulle gissa att min pung bonkar mot hennes klitta när vi kör bakifrån.
  • Anonym (W47)
    Anonym (K) skrev 2019-06-04 08:57:24 följande:
    Fattar inte varför tjejer går med på samlag när de ändå måste onanera själva för att det ska vara skönt.
    Är du seriös? Du måste skämta? Vem fan snackar om onanera? Det är ett samlag som blir extra skönt. Du kanske har missat att många kvinnor har svårt att få orgasm bara av penetration. Kan kallt konstatera att du har mycket att lära.. Eller kanske du är en av dom som inte fixar att en kvinna kan reda sig själv och framför allt ser till att de får samlaget som de vill ha...
  • Anonym (K)
    Anonym (W47) skrev 2019-06-04 14:51:23 följande:

    Är du seriös? Du måste skämta? Vem fan snackar om onanera? Det är ett samlag som blir extra skönt. Du kanske har missat att många kvinnor har svårt att få orgasm bara av penetration. Kan kallt konstatera att du har mycket att lära.. Eller kanske du är en av dom som inte fixar att en kvinna kan reda sig själv och framför allt ser till att de får samlaget som de vill ha...


    Ja men varför gå med på penetration om det inte ens är skönt?
  • Bjoer
    Anonym (K) skrev 2019-06-04 15:08:14 följande:
    Ja men varför gå med på penetration om det inte ens är skönt?
    Vem har sagt att de inte tycker det är skönt?
  • Anonym (W47)
    Anonym (K) skrev 2019-06-04 15:08:14 följande:
    Ja men varför gå med på penetration om det inte ens är skönt?
    Alltså vad pratar du om? Vem har sagt att inte penetration inte är skönt? Du måste verkligen ta och läsa om texten.. Förstår om det kan bli galet och vist när man läser det man själv vill.. Som sagt var, du har mycket att lära..
Svar på tråden Kännas bakifrån...