• HejSnällaSvara123

    Drömma

    Hej alla som läser. Tänkte fråga en väldigt viktig fråga som jag hoppas få ett bra svar på.

    (Innan ni läser) Kan jag tillägga att det jag och har varit med om otroligt många, och obeskrivliga spökupplevelser i mitt hus. T.ex har jag sett en man stirra på mig från en dörrpost, saker i mitt sovrum har vält från ingen stans, plus att det dött flera personer i detta hus (huset är rätt gammalt, och det har hänt väldigt mycket mer)

    En sista sak jag vill lägga till är att jag är väldigt mottaglig till det paranormala och jag är den enda i min familj som det hänt sjuka saker för.

    Iallafall, inatt så drömde jag en mardröm, och den slutade med att en vuxen kvinna och man stor och stirrade på mig från hörnet av min säng. Mitt rum såg ut precis som vanligt, det var mörkt ute och jag låg som jag brukar i min säng. Det är nu det är så sjukt. För jag minns allting så klart och tydligt, men jag är inte säker på att jag drömde. (Vet att man ibland kan tänka så) Men det var så verkligt när de stod och kollade på mig, även fast det bara var i några sekunder...

    Låg sedan vaken i över 45 minuter på grund av att jag hade deras ansikten i mitt huvud. Kändes sjukt obehagligt. Men det konstiga är att jag inte kommer ihåg att jag vaknade. Minns hur de stod där, och sedan var de borta och jag skrek, högt.

    Hur vet jag om det jag kommer ihåg var en dröm eller verklighet? Var det jag såg en otroligt verklig dröm, eller stod de där påriktigt? Snälla försök att svara seriöst. 

    Tack för att ni läste!!

Svar på tråden Drömma