• Mamma37år

    Blödningar!!

    Jag blir snart tokig. Jag är gravid v 9 med mitt fjärde barn. Jag är livrädd för missfall.

    Jag har aldrig haft blödningar under mina tidiga graviditeter. Men igår kom det först brunt sen färskt blod, dock ingen smärta blev orolig. Jag ringde gynmottagning. Fick svaret att det är normalt, och att det troligtvis inte är missfall. Men jag är väldigt orolig. Ska på vul den 13/6 men känns som en evighet. Va ska jag göra??


    Blödningar!!
  • Svar på tråden Blödningar!!
  • Myselfandi

    Grattis till graviditeten. Blödningar sägs vara vanligt och behöver inte vara ett missfall. Jag skulle dock försöka få ett VUL så fort som möjligt. Det är möjligt att det blir svårt för dig att finna ro så länge du inte vet. Jag hade också blödningar och det slutade i MA i vecka 12. Fostret hade avstannat i v.9. Jag håller alla tummar för att det inte är på samma sätt för dig.

  • AnnieMagda

    Hej!

    En till här med blödning.. hade en ministänk för flera veckor sen och nu idag kom nya mer rejäla fläckar. Googlade och läste nånstans att det var vanligt de tre första månaderna vid tiden för den egna mensen. Så jag kollade i min menskalender.. och shit idag skulle min ?andra? mens börjat. Är i vecka 9 precis.

    Så jag hoppas innerligt att det är det. Har inget VUL på gång, så om det inte ökar låter jag det vara och ser på det tidiga ultraljudet. Men det är sååå jobbigt att få omkring med den här oron nu.

  • Mamma37år

    Jag fick tyvärr missfall. Va i kontakt med gyn mottagningen i måndags och det sa att det inte va någon fara. Men i onsdags natt fick jag som sagt missfall, trist men samtidigt skönt att kroppen får ta hand om det.

  • Myselfandi
    Mamma37år skrev 2019-06-06 22:57:57 följande:

    Jag fick tyvärr missfall. Va i kontakt med gyn mottagningen i måndags och det sa att det inte va någon fara. Men i onsdags natt fick jag som sagt missfall, trist men samtidigt skönt att kroppen får ta hand om det.


    Jag beklagar verkligen :(
Svar på tråden Blödningar!!