• Monni1

    Inga relationer med män

    Jag skriver här för att få hjälp med att förstå varför jag inte lyckas etablera relationet med killar.

    Inga relationer jag haft har varit baserade på kärlek och lojalitet.

    Har haft ett par längre förhållanden. Dessa män var riktiga scumbags. Otrogna och illojala och brydde sig inte om mig. Tycker även kortare kontakter slutar i katastrof. Att killen är taskig och rent av blir elak mot mig. Jag har låg självbevarelsedrift och kanske förstärker det deras beteende.

    Får dålig respons ofta från killar jag blir intresserad av. Vissa vill träffa mig för sex men inte mer. På 18 år har jag inte lyckats etablera någon kontakt som har utvecklats. Testade nätdejting men fick bara sexförslag, om jag inte väljer en 55+ man men det vill jag inte. Dras mot yngre och förstår att det är svårare att skapa kontakt som är seriös.

    Inviter från gifta män hör mer till regel än undantag

    Jag har ett tidigt övergrepp i mitt bagage. En äldre släkting trakasserade mig genom att gå runt och gnida sitt kön mot mig under en period.

    Det har förmodligen sänkt min självkänsla. Så långt förstår jag.

    Förstår inte hur jag ska lösa detta men tror att jag kommer få vara själv. Alla kontakter med män har tagit all min energi.och fått mig att tappa fokus på mitt liv. Kanske bättre att hålla sig borta från dem...men börjar känna mug olycklig pga detta

  • Svar på tråden Inga relationer med män
  • Anonym (Joel)

    Förstår inte varför du har låg självkänsla för att en släkting gned sig mot dig. Det är ju han som en är en idiot.
    Sa du ifrån?
    Du har lyckats etablera relationer tidigare.
    Men med fel män verkar det som.
    Sa du ifrån när du blev illa behandlad av dom?
    Du vill ju träffa en man. Alla män är inte idioter.

  • Monni1
    Anonym (Joel) skrev 2019-06-06 06:56:57 följande:

    Förstår inte varför du har låg självkänsla för att en släkting gned sig mot dig. Det är ju han som en är en idiot.

    Sa du ifrån?

    Du har lyckats etablera relationer tidigare.

    Men med fel män verkar det som.

    Sa du ifrån när du blev illa behandlad av dom?

    Du vill ju träffa en man. Alla män är inte idioter.


    Dras väl till de som jag tycker jag är värd. Tyvärr tål jag väldigt mycket innan jag lämnar. Kan ju vara en orsak till att de beter sig illa. Att jag är på botten innan jag kastar ut dem.

    Relationer är väl ett för starkt ord. Finns ingen riktig kontakt. Dessa män är ju ytliga och kan inte ha någon riktig relation
  • Anonym (Joel)
    Monni1 skrev 2019-06-06 09:48:55 följande:
    Dras väl till de som jag tycker jag är värd. Tyvärr tål jag väldigt mycket innan jag lämnar. Kan ju vara en orsak till att de beter sig illa. Att jag är på botten innan jag kastar ut dem.

    Relationer är väl ett för starkt ord. Finns ingen riktig kontakt. Dessa män är ju ytliga och kan inte ha någon riktig relation
    Så ska det ju inte vara, och så ska du inte ha det.
    Tror du känner det själv innerst inne. Att du är värd mer. Du ska ha en man som du tycker om väldigt mycket, och han känner samma för dig.
    Respekt, och att ni är snälla mot varann Glad
    Lova dig själv nu att du inte nöjer dig med mindre i fortsättningen.
Svar på tråden Inga relationer med män