• Anonym (Emma 48)

    Knull

    Knullar en gift man ,finns vi någon likasinnad ? Vi fick kontakt på nätet

  • Svar på tråden Knull
  • Oerhörd

    Jag är gift, ligger med en gift man (?min?) och med en annans också.

    Väljer du hellre en upptagen man än en singel? Jag väljer hellre singlar, men måste tillstå att den andra som också har egen familj är väldigt bekväm att ha med att göra. Han har sin familj och sitt liv, jag har mitt och när vi ses knullar vi bara. Jag tycker om honom, men är inte det minsta intresserad av någon annan sorts umgänge.

  • Anonym (Camilla)
    Anonym (jaha) skrev 2019-06-11 18:36:14 följande:

    Ah så du menar att när det gäller sex så får man bete sig som man vill men i andra sammanhang får man inte göra det?  Så när det gäller sex så är det helt ok att delta i att såra och förnedra andra människor men inte i andra sammanhang.

    Jag har inte sagt att du har ett ansvar för andra otrohet, jag säger att du har ett ansvar för vad du väljer att DELTA i..

    Jag har inte påstått att du gör någon jag säger att du DELTAR i att göra något. Förstår du skillnaden mellan att göra något och att delta i att göra något?


    Du gör skillnad på att delta i och att göra. Förstår dig men håller inte med. Förnedrar eller sårar? Nej aldrig. Primärt går mitt ansvar endast till den som jag väljer att ha sex med. Bör jag ta hänsyn till dennes civilstånd? Ja är han gift borde han vara off limits. Men det är inte mitt ansvar. Det är hans. Jag tänker inte fråga dem som finns runt honom om lov. Han gör egna val. Det ska jag inte göra åt honom. Om jag väljer att gå vidare trotsat han är gift är en annan fråga.

    En annan reflektion är att de män som raggar på FL så är 9 av 10 gifta. Hur kan det komma sig. Har inte de eget ansvar?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Camilla) skrev 2019-06-11 19:54:13 följande:
    Du gör skillnad på att delta i och att göra. Förstår dig men håller inte med. Förnedrar eller sårar? Nej aldrig. Primärt går mitt ansvar endast till den som jag väljer att ha sex med. Bör jag ta hänsyn till dennes civilstånd? Ja är han gift borde han vara off limits. Men det är inte mitt ansvar. Det är hans. Jag tänker inte fråga dem som finns runt honom om lov. Han gör egna val. Det ska jag inte göra åt honom. Om jag väljer att gå vidare trotsat han är gift är en annan fråga.

    En annan reflektion är att de män som raggar på FL så är 9 av 10 gifta. Hur kan det komma sig. Har inte de eget ansvar?
    Men kom igen nu, dfet är förfan inte JAG som sitter och hittar på göra och delta i att göra är olika saker, det är förfan sånt man lär sig redan på förskolan. Men nu ska du sitta och förneka självklarheter bara för att du inte vill erkänna för dig själv att du deltar i ett svineri enbart för att du skiter i andra och enbart bryr dig om vad du vill ha?

    Vafan har vad männen vill med saken att göra, de kan väl bete sig som värsta svinen men DU behöver väl inte delta i det?

    Det är så extrem löjligt att du sitter snackar om hur fel de otrogna männen gör men förnekar att det skulle vara fel att delta i vad de gör. Hur fan får du ihop det där? Om männen gör så fel som du säger, varför väljer du att ligga med dem då?
    Det är ju DIG de är otrogna med eller? 
  • Anonym (Camilla)

    [quote=79685439][quote-nick]Anonym (jaha) skrev 2019-06-11 22:33:32 följande:[/quote-nick]Men kom igen nu, dfet är förfan inte JAG som sitter och hittar på göra och delta i att göra är olika saker, det är förfan sånt man lär sig redan på förskolan. Men nu ska du sitta och förneka självklarheter bara för att du inte vill erkänna för dig själv att du deltar i ett svineri enbart för att du skiter i andra och enbart bryr dig om vad du vill ha?

    Vafan har vad männen vill med saken att göra, de kan väl bete sig som värsta svinen men DU behöver väl inte delta i det?

    Det är så extrem löjligt att du sitter snackar om hur fel de otrogna männen gör men förnekar att det skulle vara fel att delta i vad de gör. Hur fan får du ihop det där? Om männen gör så fel som du säger, varför väljer du att ligga med dem då?

    Det är ju DIG de är otrogna med eller? [/quote

    Jajamen! Du säger att det är skillnad på göra och delta. Lära sig i förskolan. Nja! Jag förnekar inget. Jo möjligen din tolkning av självklarheter. Det är också du som ger de otrogna männen epitetet svin. Inte jag. Jag väljer ju bara de bra männen! Lika mycket en tolkningsfråga som vilka som är svin. Väljer aldrig engångs utan flergångs. Minst två gånger för kvalitetskontroll. Hon är kräsen också! Har aldrig sagt att de gör fel. Inte fel att de deltar heller. Deras eget val! Deras ansvar.

    Tycker fortfarande att det är intressant att så många gifta män raggar så öppet på ett familjeforum. Kunde ju nästan tro att FL är en riktig grisfarm!

  • Anonym (Bryr mig inte)
    Anonym (jaha) skrev 2019-06-11 22:33:32 följande:

    Det är så extrem löjligt att du sitter snackar om hur fel de otrogna männen gör men förnekar att det skulle vara fel att delta i vad de gör. Hur fan får du ihop det där? Om männen gör så fel som du säger, varför väljer du att ligga med dem då?

    Det är ju DIG de är otrogna med eller? 


    Jag tycker att det är fegt och ynkligt att vara otrogen. Ligger med en otrogen man för att han är ett fantastiskt ligg.

    Hur får någon ihop att det är fel att vara otrogen men väljer att delta i det? Jag känner inte honom, och jag vill inte lära känna honom. Jag känner inte hans fru, har ingen aning om vem hon är och framförallt: jag bryr mig inte.

    Det är lite som nyheter om saker som händer väldigt långt bort, tråkigt, men det engagerar liksom inte på samma sätt som mer lokala händelser.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Bryr mig inte) skrev 2019-06-11 23:25:05 följande:

    Jag tycker att det är fegt och ynkligt att vara otrogen. Ligger med en otrogen man för att han är ett fantastiskt ligg.

    Hur får någon ihop att det är fel att vara otrogen men väljer att delta i det? Jag känner inte honom, och jag vill inte lära känna honom. Jag känner inte hans fru, har ingen aning om vem hon är och framförallt: jag bryr mig inte.

    Det är lite som nyheter om saker som händer väldigt långt bort, tråkigt, men det engagerar liksom inte på samma sätt som mer lokala händelser.


    Ja det kan man väl göra om man vill. Det är ett val. Men att sitta och förneka att man då deltar i hans otrohet är ju bara löjligt

    Du står åtminstone för vad du gör, Camilla sitter och fabulerar ihop en låtsasvärld av förnekelse bara så hon ska kunna se sig själv i spegeln, helt sjukt.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Camilla) skrev 2019-06-11 23:01:33 följande:

    [quote=79685439][quote-nick]Anonym (jaha) skrev 2019-06-11 22:33:32 följande:[/quote-nick]Men kom igen nu, dfet är förfan inte JAG som sitter och hittar på göra och delta i att göra är olika saker, det är förfan sånt man lär sig redan på förskolan. Men nu ska du sitta och förneka självklarheter bara för att du inte vill erkänna för dig själv att du deltar i ett svineri enbart för att du skiter i andra och enbart bryr dig om vad du vill ha?

    Vafan har vad männen vill med saken att göra, de kan väl bete sig som värsta svinen men DU behöver väl inte delta i det?

    Det är så extrem löjligt att du sitter snackar om hur fel de otrogna männen gör men förnekar att det skulle vara fel att delta i vad de gör. Hur fan får du ihop det där? Om männen gör så fel som du säger, varför väljer du att ligga med dem då?

    Det är ju DIG de är otrogna med eller? [/quote

    Jajamen! Du säger att det är skillnad på göra och delta. Lära sig i förskolan. Nja! Jag förnekar inget. Jo möjligen din tolkning av självklarheter. Det är också du som ger de otrogna männen epitetet svin. Inte jag. Jag väljer ju bara de bra männen! Lika mycket en tolkningsfråga som vilka som är svin. Väljer aldrig engångs utan flergångs. Minst två gånger för kvalitetskontroll. Hon är kräsen också! Har aldrig sagt att de gör fel. Inte fel att de deltar heller. Deras eget val! Deras ansvar.

    Tycker fortfarande att det är intressant att så många gifta män raggar så öppet på ett familjeforum. Kunde ju nästan tro att FL är en riktig grisfarm!


    Störtlöjligt, att delta eller inte delta är inte alls subjektivt det är liksom en handling. Sen vad handlingen i sig symboliserar för olika människor är däremot subjektivt Men ATT du deltar är ju bara löjligt att förneka det är ju dig han ligger med.

    Ja givetvis är det ett val att bete sig som ett svin. Men med val följer oxå konsekvenser. Beter man sig som ett svin så får man acceptera att det är precis så andra kommer uppfatta en

    Ja då är det föemodligen en grisfarm. Men varför väljer du att umgås med svinen när du kan låta bli?
  • Anonym (Bryr mig inte)
    Anonym (jaha) skrev 2019-06-12 12:50:39 följande:

    Ja det kan man väl göra om man vill. Det är ett val. Men att sitta och förneka att man då deltar i hans otrohet är ju bara löjligt

    Du står åtminstone för vad du gör, Camilla sitter och fabulerar ihop en låtsasvärld av förnekelse bara så hon ska kunna se sig själv i spegeln, helt sjukt.


    Hon kanske tänker att erkänt deltagande medför ansvar?

    Jag känner mig inte alls ansvarig. Han är otrogen, jag är det inte.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Bryr mig inte) skrev 2019-06-12 13:30:17 följande:
    Hon kanske tänker att erkänt deltagande medför ansvar?

    Jag känner mig inte alls ansvarig. Han är otrogen, jag är det inte.
    Visst är det så, genom att vägra medge sin inblandning kan hon "rentvå" sig själv och slippa ta ansvar för sina handlingar och rättfärdiga det för sig själv

    Absolut, du har inget ansvar för hans otrohet, men du har ett ansvar för dina egna handlingar, dvs ditt deltagande. Att du sen inte bryr dig är en annan sak, det är mer hur man själv förhåller sig till sina egna handlingar. Men deltagande eller inte handlar mer om man fysiskt deltagit i själva handlingen och säger inget om hur man själv känner kring det.

    Medverkan och medskyldighet är liksom ganska etablerade koncept som inte har med känslor att göra, har man tex deltagit i något brottsligt så kommer man dömas för medhjälp oavsett vad man själv känner kring sin medverkan. Man kommer liksom inte undan bara för att man själv tyckte det var ok eller inte brydde sig. Otrohet är inte olagligt så där kommer man undan med det, men att påstå att man inte deltagit är precis lika irrationellt som att påstå att man inte deltagit i ett inbrott när man hjälpte polaren göra inbrott.
  • Miss Sunny
    Anonym (jaha) skrev 2019-06-12 12:58:06 följande:
    Störtlöjligt, att delta eller inte delta är inte alls subjektivt det är liksom en handling. Sen vad handlingen i sig symboliserar för olika människor är däremot subjektivt Men ATT du deltar är ju bara löjligt att förneka det är ju dig han ligger med.

    Ja givetvis är det ett val att bete sig som ett svin. Men med val följer oxå konsekvenser. Beter man sig som ett svin så får man acceptera att det är precis så andra kommer uppfatta en

    Ja då är det föemodligen en grisfarm. Men varför väljer du att umgås med svinen när du kan låta bli?
    Fan vad bitter och hatsk du hörs ut till vara. Är du riktig frisk. Har du blivit bedragen, och nu ska du hämna dig på allt och alla. Du kan omöjligt må bra psykisk iaf. Sök hjälp.
Svar på tråden Knull