• Anonym (Anon)

    Längtan efter att vara mig själv

    Lever sedan några år tillbaka i ett lyckligt samboförhållande med en tjej, livet rullar på och vi väntar vårat första barn tillsammans

    Men under ytan så är det något hos mig som skaver

    Innan jag träffade min nuvarande sambo så ?utforskade? jag sidor hos mig själv som jag sedan tonåren tryckt undan och inte gett utrymme för i mitt liv

    Träffade ofta andra killar, hade sex och umgicks och allt kändes bra tillsammans med andra män.

    Längtan efter ett förhållande med en annan kille växte

    Återupptäckte även min feminina sida och älskade att få leva som tjej, det kändes rätt helt enkelt.

    Var rätt övertygad för mig själv att jag hittat mig själv

    Men så av en slump så träffade jag min nuvarande sambo och på nått sätt så föll jag in i mitt gamla tänk och tryckte undan alla känslor som äntligen fått komma upp till ytan

    Är absolut lycklig idag och älskar verkligen min sambo, men tankarna finns ändå kvar

    Längtan efter något annat, längtan efter att få vara någon annan

    Så frågan är hur gör jag nu

  • Svar på tråden Längtan efter att vara mig själv
  • Anonym (Lite salt)

    Var detta känslor som dök upp nu? Det jag menar är att nu är du snart far, och att göra slut med tjejen och utforska din homosexualitet var kanske något du kunde gjort INNAN du gjorde tjejen gravid. Nu måste ditt barn vara prio ett i alla beslut du tar.

    Vad är det du inte trivs med? Kan du utforska dina feminina sidor vi ditt nuvarande förhållande ?

  • Anonym (Lite salt)

    Var detta känslor som dök upp nu? Det jag menar är att nu är du snart far, och att göra slut med tjejen och utforska din homosexualitet var kanske något du kunde gjort INNAN du gjorde tjejen gravid. Nu måste ditt barn vara prio ett i alla beslut du tar.

    Vad är det du inte trivs med? Kan du utforska dina feminina sidor vi ditt nuvarande förhållande ?

  • Anonym (Bisexuell kille)

    Jag är likt du bisexuell, så jag vet lite hur du tänker, och vad du saknar. Eller jag tror det i alla fall...

    I och med att du är på gång att bli pappa kan jag tycka att du borde satsa helhjärtat på tjejen, i alla fall i något år eller 2, innan du funderar mer på att lämna (om relationen i stort sätt är bra).

    Att öppna upp förhållandet kan ju också vara ett alternativ, om tjejen är ok med det, och du bara saknar killsexet. Men vänta med det, hon är gravid o hormonstinn nu...

  • Anonym (K)

    Det är en kris att få barn. Det du känner är vanliga känslor, oavsett läggning. Det är även vanligt med otrohet under första graviditeten...

    Gör inget dumt. Nu ska du bli pappa. Så du får gott lägga dig själv åt sidan och fokusera på barnet. Eller så lämnar du henne och nöjjer dig med att träffa barnet nån timma då och då de första åren..

    Visste din sambo att du är bisexuell?

  • Anonym (Strumpbyxkalle)

    Är det sexuellt eller känslan för andra män?
    Många killar gillar ju att typ suga kuk även om det normalt sett är hetro. Jag älskar att suga kuk och har gjort det 5-6 ggr i livet, men skulle för övrigt aldrig tända på en kille.

Svar på tråden Längtan efter att vara mig själv