• Inteunder40

    Facesitting

    Finns det kvinnor på forumet som tänder på facesitting?Älskar det och går igång som fan på när kvinnan sitter över mitt ansikte och liksom gnider fittan mot min mun och tunga. Gillar att hon har kommandot över situationen. Är det fler som har erfarenhet av detta?

  • Svar på tråden Facesitting
  • Pussan

    Ja det är häftigt! Allra helst ska han ha ett rejält skägg som jag kan smeta in ordentligt

  • Pussan
    Inteunder40 skrev 2019-06-10 22:26:47 följande:

    Hehe låter underbart Pussan. Har du nån erfarenhet av det?


    Javisst
  • Anonym (Snälla frun)

    Jag känner mig inte bekväm i den positionen men jag har inget emot att vara den som får en facesit

  • Anonym (NN)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2019-06-11 16:13:32 följande:

    Jag känner mig inte bekväm i den positionen men jag har inget emot att vara den som får en facesit


    Av man eller kvinna?
  • Anonym (Snälla frun)
    Anonym (NN) skrev 2019-06-11 16:15:57 följande:
    Av man eller kvinna?
    Av en annan kvinna, 
  • Inteunder40
    Olydig77 skrev 2019-06-11 15:55:23 följande:

    Väldigt skönt, en orgasmgaranti ????


    Ja när tjejen kommer igång och nästa rider munnen och tungan så är det definitivt orgasmgaranti...????
  • Olydig77
    Inteunder40 skrev 2019-06-11 18:05:37 följande:

    Ja när tjejen kommer igång och nästa rider munnen och tungan så är det definitivt orgasmgaranti...????


    Skulle ju inte vara frågetecken på mitt inlägg...

    Orgasmgaranti för mig också varenda gång jag får sitta över min mans ansikte.
  • Anonym (Maja)
    Anonym (;)) skrev 2019-06-10 22:09:10 följande:

    Inte att förglömma äggmöken.


    Hehe låter underbart. Riktigt skönt.
  • Inteunder40
    Olydig77 skrev 2019-06-11 19:45:54 följande:

    Skulle ju inte vara frågetecken på mitt inlägg...

    Orgasmgaranti för mig också varenda gång jag får sitta över min mans ansikte.


    Skönt också om kvinnan tar tag bakom huvudet och trycker upp ansiktet mot fittan
  • Anonym (Kåt kvinna)

    Oh ja. Hur kan jag inte älska att ha total kontroll över hans mun och tunga? Det är sanslöst upphetsande och det tycker min min man med. Han kan hålla på hur länge som helst och det är jag som brukar krokna efter 6...7...10...12 orgasmer. Härligt vått och slabbigt.

  • Underhill
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2019-06-14 06:55:43 följande:
    Oh ja. Hur kan jag inte älska att ha total kontroll över hans mun och tunga? Det är sanslöst upphetsande och det tycker min min man med. Han kan hålla på hur länge som helst och det är jag som brukar krokna efter 6...7...10...12 orgasmer. smile2.gif Härligt vått och slabbigt.
    Läckert!
    E vi överens så kör vi
  • Inteunder40
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2019-06-14 06:55:43 följande:

    Oh ja. Hur kan jag inte älska att ha total kontroll över hans mun och tunga? Det är sanslöst upphetsande och det tycker min min man med. Han kan hålla på hur länge som helst och det är jag som brukar krokna efter 6...7...10...12 orgasmer. Härligt vått och slabbigt.


    Hehe låter helt underbart. Älskar också att det är kvinnan som har total kontroll över mun och tunga..
Svar på tråden Facesitting