• Tue 11 Jun 2019 08:44
    115 visningar
    1 svar
    1
    115

    Ska jag testa?hjälp!

    Hej,

    Jag behöver eran hjälp! Jag och min blivande man har försökt och bli gravida sen oktober 2018, och varje gång jag trodde jag hade symptomer, Så var det alltid mens symptom och fick mens dagen efter jag hade testat.

    Nu är jag på BIM +1, har haft väldigt ont i brösten (har alltid det innan mens, men inte så pass) har temp på 36,8-37,2 men läste att man kan ha det innan mens också. Igår hade jag mensvärk, men ingen mens. Det konstigaste är att det har börjat klia i tandköttet(blöder ej) 3 dagar innan BIM, vet ej om det har något betydelse.

    Det som är annorlunda är att jag inte alls är uppsvullen, som jag alltid brukar vara innan mens.

    Vad tycker ni? Ska jag testa eller vänta? Är så rädd att vara besviken igen, om jag ser neg test igen :/

  • Svar på tråden Ska jag testa?hjälp!
  • Tue 11 Jun 2019 14:19
    #1

    Tänker att det är bättre att veta än att gå i ovisshet. Jag hade testat även om risken alltid finns att det är negativt.. :) Sen om det är negativt betyder det inte att det är kört heller. Jag hade testar varannan dag till mensen dök upp :) 

Svar på tråden Ska jag testa?hjälp!