• Rayan1212

    Gruppsex

    Min fråga är för män och kvinnor. Jag tycker att sex är bättre för mig som en tredje part. Jag menar att jag gillar att vara med en man och en kvinna och jag gillar att titta ner. Kanske skulle jag gå med om de ville ha det. Då känner jag mig sexuell perfektion. Är det normalt för mig som en man? Någon annan gillar det också?

  • Svar på tråden Gruppsex
  • Anonym (Dp)

    För en bisexuell kille är det väl rätt normalt.

    Som heterokille i en trekant är det däremot lite väl nära den andre kuken för att jag skulle känna mig bekväm.

    Knulla i varsitt hål gillar jag skarpt, och även tänka mig 2 kukar i samma hål om damen föredrar det, (känns ingen större skillnad faktiskt).

  • Mrsvixen82

    Absolut inte alls konstigt!! Min man tänder mycket på att vara åskådare och "vara med" på ett hörn när vi har sex med en annan man. Dvs "trekant". Och nej han är inte bi, så det behöver du heller inte känna. Ibland lägger han exenpelvis huvudet på min mage för att på nära håll se när jag blir tagen.

    Ut och sök och prova ;)

  • Rayan1212
    Mrsvixen82 skrev 2020-10-01 10:08:02 följande:

    Absolut inte alls konstigt!! Min man tänder mycket på att vara åskådare och "vara med" på ett hörn när vi har sex med en annan man. Dvs "trekant". Och nej han är inte bi, så det behöver du heller inte känna. Ibland lägger han exenpelvis huvudet på min mage för att på nära håll se när jag blir tagen.

    Ut och sök och prova ;)


    Härligt ????????????
  • Anonym (xXX)
    Rayan1212 skrev 2019-07-20 00:04:57 följande:

    Jag menar att vara under dem och mellan fittan o kuken . Och helt underdanig


    Låter härligt....
  • share
    Mrsvixen82 skrev 2020-10-01 10:08:02 följande:

    Absolut inte alls konstigt!! Min man tänder mycket på att vara åskådare och "vara med" på ett hörn när vi har sex med en annan man. Dvs "trekant". Och nej han är inte bi, så det behöver du heller inte känna. Ibland lägger han exenpelvis huvudet på min mage för att på nära håll se när jag blir tagen.

    Ut och sök och prova ;)


    Superhett!
Svar på tråden Gruppsex