• Anonymtjej20

    Känner mig full hela tiden

    Jag är en 17 årig tjej som har börjat känna mig väldigt konstig. Det känns som jag går runt och berusad hela tiden även fast jag inte är det. Yr, jätte svårt och koncentrera mig osv. Tappar humöret väldigt lätt och även tr det skiftar väldigt mycket. Kan vara glad och 1 minut senare så kan jag nästan gråta. Låter som pms men haft så här i flera veckor nu och börjar blir orolig. Annars är jag en lugn tjej som sköter sömn, kost, träning väldigt bra. Men nu den senaste har jag slutat bry mig om det. Satsar på min idrott men nu börjar jag mer och mer strunta i det. Vill festa och ha sex hela tiden. Även om jag tidigare inte velat och egentligen inte ja orkar. Men mitt konskvenstänk har blivit extremt dåligt. Det finns inget när kag druckit men nu så har jag knappt det i vanliga fall också. Men är mest orolig för att jag känner mig smått berusad nästa hela tiden och har slutat bry mig om mig själv. Är så orolig för hur de ska bli i framtiden osv. Men skulle inte behöva svaret sök hjälp osv, skulle mer kunna ha om detta är symtom på någon sjukdom eller ja adhd eller vad som helst. Behöver er hjälp så tackar på förhand till er som svarar!

  • Svar på tråden Känner mig full hela tiden
  • Anonym (K)

    Det kan bero på mycket. Depression, järnbrist, sköldkörteln osv. Ring vårdcentralen och berätta dina symptom så kan de hjälpa dig.

    Jag brukar känna mig "full", och jag är egentligen extremt trött då. I mitt fal beror det på järnbrist och depression.

Svar på tråden Känner mig full hela tiden