• AgnetaR

    Ivf kämpe

    Hej!

    Jag och min sambo har kämpat i lite över ett år med att få vårt efterlängtade barn med hjälp av ivf, före de kämpade vi själva i 3år.

    Via ivf vart jag gravid 2gånger men de slutade tyvärr med missfall

    Idag var det testdag, jag testade med en sticka samt clearblue digital. Clearblue digital visade gravid 2-3v och stickan visade ett väldigt svagt positivt.

    Nu kommer rädslan över att jag har ännu ett missfall på väg...Kan tyvärr inte glädjas över detta...

    Tack!

    Vad tror ni?

  • Svar på tråden Ivf kämpe
  • Jsv17

    Stickan känns ju missvisande, när jag fått 2-3 på digitala har iaf den vanliga clearblue stickan varit ordentligt positiv, och hade den inte varit det så hade digitala inte visat 2-3 och är du på testdag så stämmer väl det ganska bra också? Åk och köp ett vanligt clearblue så ska du se att den stickan visar ett tydligare positivt. Jag har själv 2 MA, 1 missfall och 1 utomkveds i bagaget, så jag förstår verkligen din oro, MEN du ÄR gravid, har du fler av den där andra stickan hade jag kastat dem, ett äkta så där svagt test hade aldrig gett 2-3 på digitala. Grattis, och håller tummarna att ni får gå hela vägen den här gången <3


    Pojke 9-12-17
Svar på tråden Ivf kämpe