• Sandini7

    Hej behöver hjälp av kloka kvinnor

    Hej

    De är såhär jag skulle förra månaden ha min mens den 24 men fick den den 17 istället detta är väldig tidigt jag brukar aldrig ha så många dagar tidigt en dag ja men inte sådär, jag hade även bruna, rosa, och även blodröda inte lika hårt flöde mest flytningar men den höll i 6 dagar som vanligt, men nu skulle jag haft den 12 men inget syns till har kramper i magen som jag brukar, och även vanliga flytningar känns som de rinner vill påpeka att jag aldrig har flytningar innan mens

    Jag har mått illa från och till under hela månaden men nu är de liksom på max

    Men har inte kännt något annat, inget i brösten eller så visst dom e lite fylligare som dom brukar vara innan mens men inget annat

    Så här är min fråga kan de vart en nid blödning inte mens ja hade förra månaden håller den på så länge?

    Brukar inte brösten va de man först känner av? Därför jag känner mig tveksam till att ja är gravid

    Hur va de för er när ni plussade?

    Ska självklart testa mig men är lite små rädd, för vill inte se ett negativt så vill dra ut på å testa så länge jag kan

  • Svar på tråden Hej behöver hjälp av kloka kvinnor
  • Twinmom13

    Jag hade inga som helst symptom när jag var gravid med 6 åringarna. Hade ?mens? fast runt en vecka sen och mer sparsam.

  • Sommarskuggan

    Nja alltså, blöder du i 6 dagar så var det mensen som kom.

    Testa imorgon med morgonurin och hoppas på det bästa. Är det negativt och mensen inte syns till så vänta 2-3 dagar till.

Svar på tråden Hej behöver hjälp av kloka kvinnor