• Anonym (Titi)

    Killar, svara mig om Fint rumpa

    Hej!

    Jag vill veta hur killar kan veta snabbt och direkt att den här kvinna har fint rumpa?? Det känns liksom att ni kommer överens snabbt med varandra om det. Hur kan ni det??

  • Svar på tråden Killar, svara mig om Fint rumpa
  • Anonym (**)

    Det ser ganska snabbt man om man tittar på den, sen är det upp till personlig preferens vad som ser bra ut.

  • Anonym (H)

    Menar du att killar sitter i grupp och gemensamt diskuterar och bestämmer vilken rumpa de tycker är fin? Pratar du med dina tjejkompisar och vad ni SKA tycka är snyggt på en kille? Fördtår inte riktigt din fråga, haha

  • Anonym (Titi)
    Anonym (H) skrev 2019-06-14 02:17:31 följande:

    Menar du att killar sitter i grupp och gemensamt diskuterar och bestämmer vilken rumpa de tycker är fin? Pratar du med dina tjejkompisar och vad ni SKA tycka är snyggt på en kille? Fördtår inte riktigt din fråga, haha


    Jag ser ibland killar ropar till varandra för att kolla på en viss tjej som har fint rumpa, detta är bara ex. Eller att dem kommer överens om att just den här tjej har supper fint rumpa. Hur märker man det så snabbt!!
  • Anonym (H)

    Då kan jag tänka mig att det beror på grupptrycket. De har inte kommit överrens om någonting, men håller med för att vara lika svinig som resten av gruppen..

  • Anonym (Man)

    Är den kurvig, fyllig och guppar när kvinnan går är den jättefin.

Svar på tråden Killar, svara mig om Fint rumpa