• Sat 15 Jun 2019 20:23
    172 visningar
    0 svar
    0
    172

    Kan det redan vara en graviditet??

    Hej!

    Har en fundering. Jag har en väldigt regelbunden mens, kan nästan ställa klockan efter den liksom, ibland kan det diffa med en dag hit eller dit men inte mycket mer. Denna månaden var otroligt konstig, fick min mens en söndag och det var otroligt lite (så lite har jag aldrig haft annars), ibland var det bara blod (mörkrött) på pappret men knappt en tumnagel i bindan. På måndagen var det som att mensen redan var påväg att försvinna men värken var ännu kvar, hade lika kraftig värk som jag alltid har annars. Tog ett gravtest som visade negativt såklart. Mensen minskade och försvann helt ungefär på onsdagen, så med andra ord hade jag otroligt lite mens i totalt 3 dagar, då brukar jag alltså ha kraftig mens i 7 dagar. Nu är det lördag och värken är fortfarande inte borta, har konstant molande värk och ibland eskalerar den så det känns som mensvärk. Hade oskyddat sex igår och idag hade jag rosa flytningar i trosorna som har pågått under dagen, detta är otroooooligt lite flytningar men man ser att det är rosa. Kan det vara så att jag haft min ägglossning redan? Att det har tagit sig? Har ALDRIG rosa flytningar direkt efter mensen och den molande värken brukar avta efter ca 2 dagar in på mens, jag är helt förvirrad och fattar ingenting just nu. Vad sjutton är detta? Kan jag blivit gravid redan 2 dagar efter att mensen försvunnit?

    Ursäkta långt inlägg men hoppas ni förstår min krångliga förklaring!

Svar på tråden Kan det redan vara en graviditet??