• Megabyte10

    Smink Hjälp Mig!

    Hej jag heter Markus och är 26 år gammal och föddes som en kille men har alltid kännt att det är fel.

    Håller på att genomgå en förvandling från man till tjej.

    Men efter som jag har blivigt uppfostrad som kille så har jag aldrig fått lära mig om hur man ska sminka sig.

    Så jag undrar om det finns någon vänlig tjej eller grupp med tjejer i närheten av stockholm eller uppsala som skulle kunna hjälpa mig.

    Bor i märsta

    MVH Markus

  • Svar på tråden Smink Hjälp Mig!
  • Anonym (Z)

    Finns miljontals bra filmer på Youtube som visar exakt hur man gör. "Make-up tutorial" 

  • karamellflickan

    Kicks, Åhléns och andra ställen som säljer smink brukar erbjuda sminkkurser så kolla på sådana ställen så att du för hjälp av några som verkligen kan.

  • Anonym (Vacker utan spackel)

    Måste du sminka dig då? Tycker att människor är finast utan smink.

  • Megabyte10

    Tack för dom finna råden får kolla med åhlens och titta på youtube och får ta och öva lite.

    Tack ????

  • Anonym (sminknörd)

    Måste finnas massa sminkkurser i Stockholm. Jag hade gärna hjälpt dig, älskar smink, men jag bor väldigt långt från Stockholm tyvärr.
    Här kanske är en sida för dig att kolla upp? 

    Och vill du börja kolla på videos så rekommenderar jag Denitslava makeup, hon har både väldigt lätta tutorials och lite mer komplicerade, dessutom är hon en jätterar tjej.
    Lycka till.

Svar på tråden Smink Hjälp Mig!