• Anonym (egen)
    Sun 16 Jun 2019 17:38
    12644 visningar
    6 svar
    6
    12644

    Egen porr och tjäna pengar.

    Frågan kan tyckas märkligt placerad, men jag vill vara anonym och FL har ingen bra information om hur man startar tråd som anonym.

    Jag vill ta del av era kunskaper och tips om vilka möjligheter som finns och hur man gör, om man vill göra egen porr hemma med sin partner (i princip att filma när vi har sex), lägga upp den på nätet och tjäna pengar på det?

  • Svar på tråden Egen porr och tjäna pengar.
  • Anonym (X)
    Sun 16 Jun 2019 17:42
    #1

    För att ens tjäna några pengar måste ni avancera från missionären och taskig mobilkamera. Det är udda saker som säljer. Bara så du är medveten om det.

  • Anonym (egen) Trådstartaren
    Sun 16 Jun 2019 17:49
    #2
    Anonym (X) skrev 2019-06-16 17:42:38 följande:

    För att ens tjäna några pengar måste ni avancera från missionären och taskig mobilkamera. Det är udda saker som säljer. Bara så du är medveten om det.


    Vi har redan lite mer avancerad sex och en hyfsad kamera. Planerar att uppdatera både kamerautrustningen och leksaksförrådet.

    Men vad säljer, i den mening att vi kan få betalt för det vi lägger upp?

    Vi tänker oss sådana scener som vi hittar när vi söker på "homemade" på olika porrfilmsajter. Vanliga par som har sex, varierande ställningar, platser, kläder, vaginalt, analt, oralt, onani, trekanter, fyrkanter mm, men inget tillgjort och regisserat, utan det vi ändå gör och som vi gör och njuter av.


  • Anonym (strum­pbyx-k­alle)
    Sun 30 Jun 2019 03:15
    #3

    Den mesta amatörporren är ju gratis. Dock kan du tjäna lite pengar på bla Xhamster om du får många visningar via ett afiliate-.konto.Jag brunkar runka i olika sexiga strumpbyxor och har flera tusen visningar. Funderar själv på att dra in lite pengar på det, har fått förslag från Xhamster.

  • Anonym (strum­pbyx-k­alle)
    Sun 30 Jun 2019 03:15
    #4

    Den mesta amatörporren är ju gratis. Dock kan du tjäna lite pengar på bla Xhamster om du får många visningar via ett afiliate-.konto.Jag brunkar runka i olika sexiga strumpbyxor och har flera tusen visningar. Funderar själv på att dra in lite pengar på det, har fått förslag från Xhamster.

  • Anonym (egen) Trådstartaren
    Tue 2 Jul 2019 17:29
    #5
    Anonym (strumpbyx-kalle) skrev 2019-06-30 03:15:40 följande:

    Den mesta amatörporren är ju gratis. Dock kan du tjäna lite pengar på bla Xhamster om du får många visningar via ett afiliate-.konto.Jag brunkar runka i olika sexiga strumpbyxor och har flera tusen visningar. Funderar själv på att dra in lite pengar på det, har fått förslag från Xhamster.


    Har du någon aning om vilken storleksordning vi talar om vad det gäller antal visningar för att det ska börja synas på kontot?
  • Anonym (Porr)
    Tue 2 Jul 2019 17:42
    #6
    Anonym (strumpbyx-kalle) skrev 2019-06-30 03:15:40 följande:

    Den mesta amatörporren är ju gratis. Dock kan du tjäna lite pengar på bla Xhamster om du får många visningar via ett afiliate-.konto.Jag brunkar runka i olika sexiga strumpbyxor och har flera tusen visningar. Funderar själv på att dra in lite pengar på det, har fått förslag från Xhamster.


    Hur går det till, ett afiliate-konto? Jag finns på xh och har väldigt många visningar... många vill kolla porr men inte många betalar idag.
Svar på tråden Egen porr och tjäna pengar.