• Mirrebirre

    Svamp i underlivet

    Jag är ganska säker på att jag har svamp i underlivet. Gjorde ont sist jag hade sex och har fått som typ blåsor på blygdläpparna och de är svullna och svider. Gör även riktigt ont när jag kissar. Är 100 % säker på att jag inte har någon könssjukdom. Ungdomsmottagningen har inte tid för mig förens den 3 juli. Skulle ni köpt en dos receptfritt läkemedel och testat eller försökt vänta ut det? Är riktigt obhehagligt med blåsorna tycker detta är sjukt jobbigt. Tips söker på läkemedel

  • Svar på tråden Svamp i underlivet
  • Anonym (X)
    Mirrebirre skrev 2019-06-16 22:41:28 följande:

    Jag är ganska säker på att jag har svamp i underlivet. Gjorde ont sist jag hade sex och har fått som typ blåsor på blygdläpparna och de är svullna och svider. Gör även riktigt ont när jag kissar. Är 100 % säker på att jag inte har någon könssjukdom. Ungdomsmottagningen har inte tid för mig förens den 3 juli. Skulle ni köpt en dos receptfritt läkemedel och testat eller försökt vänta ut det? Är riktigt obhehagligt med blåsorna tycker detta är sjukt jobbigt. Tips söker på läkemedel


    Kolla med din vårdcentral, du borde inte inte behöva vänta så länge.

    Tror inte alls det är någon fara att pröva med något receptfritt medel, du kan även prata med apotekspersonalen, för att få råd.
  • Anonym (??)

    Skapligt ... Lycka till!!
    Musse kan växa ihop så du får ha anal-sex resten av livet... eller ge Blow-jobs..

  • Mirrebirre

    Tyvärr är min vårdcentral värdelös så kommer dröja länge innan jag får tid men nu blev jag riktigt orolig när jag fick höra att fiffi kan växa igen paniken växer hittar inget om det när jag googlar är det sant?

  • Tecum
    Mirrebirre skrev 2019-06-16 23:02:15 följande:
    Tyvärr är min vårdcentral värdelös så kommer dröja länge innan jag får tid men nu blev jag riktigt orolig när jag fick höra att fiffi kan växa igen paniken växer hittar inget om det när jag googlar är det sant?
    Lugn bara lugn, det är ren lögn från någon som vill skrämma dig.
  • Mirrebirre

    Läste på umo att det kunde det men ska försöka få tag i ungdomsmottagningen imorrn och kolla vad det är

  • Mirrebirre

    Menade att jag läste att det kan göra ont när man kissar även vid svampinfektion. Sen svider det även i underlivet och jag har vita flytningar. Ber till gudarna att det bara är svamp för annars lär väl killen man ligger med kasta en

  • Anonym (MTA)

    Du måste kolla upp det där! Man får inte blåsor av svamp!

  • Mirrebirre

    Fick tid på torsdag istället så hoppas det löser sig. Men alltså börjar redan försvinna men kan det komma mer?

  • Mirrebirre

    Men alltså jag har ju liksom sugit av han också och då borde jag ju fått munherpes med? Eller är det två olika?

  • Anonym (Rakning)

    Har du nyligen rakat dig? Man kan få SUPEER jobbiga finnar som kan likna blåsor kallad för rakfinnar. Det brukar vara inväxta hårstrån som strular och bildar upp en finne eller en super stor finne som är fylld med var och infekterad. Man kan få super många och dom kan sprida sig :) efter ett tag försvinner dom tills man igen rakar med en smutsig rakhyvel

  • Anonym (Rakning)

    Tänker mig då om det inte är herpes eller svamp så kan du väl ha urinvägsinfektion med jobbiga infekterade hårsäckar (rakfinnar)

  • Anonym (Så)
    Mirrebirre skrev 2019-06-16 22:41:28 följande:

    Jag är ganska säker på att jag har svamp i underlivet. Gjorde ont sist jag hade sex och har fått som typ blåsor på blygdläpparna och de är svullna och svider. Gör även riktigt ont när jag kissar. Är 100 % säker på att jag inte har någon könssjukdom. Ungdomsmottagningen har inte tid för mig förens den 3 juli. Skulle ni köpt en dos receptfritt läkemedel och testat eller försökt vänta ut det? Är riktigt obhehagligt med blåsorna tycker detta är sjukt jobbigt. Tips söker på läkemedel


    Hur ser blåsorna ut? Hade samma symtom som dig. Blåsor likt vita finnar, svullet och sved. Köpte receptfritt svampmedel på apoteket som hjälpte. Behöver inte alls vara herpes!
  • Anonym (H..)

    Det där låter verkligen inte som om det bara skulle vara svamp..

  • Mirrebirre

    Tack för er som skrivit på slutet nu har jag fått lite hopp. Problemen började ju faktiskt efter att jag rakat mig och råkat skära mig så jag fick som ett sår eller en större rakfinne så skulle faktiskt kunna vara det. Men som du säger kan även vara svamp och säkert urinvägsinfektion har inte varit så snäll mot den delen av kroppen så är mycket möjligt. Har tid i morgon iaf så att jag vet säkert vad det är.

Svar på tråden Svamp i underlivet