• Tue 18 Jun 2019 02:49
    352 visningar
    10 svar
    10
    352

    Kille som ställt in 5 gången gillt

    Hej! Det är nämligen så att jag har vart betuttat av en kille ganska länge. Problemet är att han har ställt in våra planer precis några timmar innan våra träffar. Det har hänt 5 gånger gilt! Eftersom att jag då är så kär i han accepterar jag och fortsätter vilja träffa han. Nu sista gången vi skulle ses verkade han inte redo att träffas den tiden vi hade planet då han sov. Jag skrev då att något viktigt har dykt upp och att jag inte kan ses senare just för att jag kände mig så bortkastad! Han förklarade även att han inte ville ha något seriöst, då jag själv gick med på det och enbart ha något sexuellt. Även fast vi har tänkt ha något sexuellt så ställer han in planer! Jag känner mig ovärd och smutskastad. Vad ska jag göra och ska jag skriva något till han? Har nämligen redan berättat vad jag tycker, men han förbättrar sig aldrig! Tänk att en kille kan få en att känna sig så låg..

    Ursäkta om jag skrivit några stavfel! Är ganska trött

  • Svar på tråden Kille som ställt in 5 gången gillt
  • Tue 18 Jun 2019 07:03
    #1

    Han prioriterar inte dig på något plan.

    Släpp honom och stäng dörren.

  • Tue 18 Jun 2019 07:36
    #2

    Varför fortsätter du svansa efter en kille som uppenbarligen har 0 intresse för dig? Han är INTE INTRESSERAD. Han prioriterar inte dig. Han hittar alltid något som är viktigare för honom. Mao är du inte ens på plats 10 för honom.

  • Tue 18 Jun 2019 07:48
    #3

    Om du har någon självrespekt så går du vidare och lever ditt egna spännande liv.

  • Tue 18 Jun 2019 07:48
    #4

    Han är inte intresserad alls över huvud taget.

  • Tue 18 Jun 2019 12:23
    #5

    Du kan inte få någon att vara något den inte vill vara. Om han sårar dig och slösar din tid och inte bryr sig när du pratar med honom, så är det du som måste skydda dig själv genom att sluta umgås med honom.


    Korrekturläser som en kratta
  • Tue 18 Jun 2019 16:47
    #6

    Tack för alla svar! Ska sluta svansa efter han, och helt enkelt ignonera han! Det är bäst att bara gå vidare

  • Wed 19 Jun 2019 12:24
    #7
    53020831 skrev 2019-06-18 16:47:01 följande:

    Tack för alla svar! Ska sluta svansa efter han, och helt enkelt ignonera han! Det är bäst att bara gå vidare


    Låter som en bra idé. Njut av sommarn nu istället!
    Korrekturläser som en kratta
  • Thu 20 Jun 2019 13:51
    #8

    Han förbättrar sig aldrig? Ni är ju inte ens tillsammans, hur kan du då förvänta dig att han ska ?förbättra? sig i någonting?

    Slösa inte tid på någon som inte har tid att slösa på dig. Och vem vet, han kanske gillar att bli jagad? Låt honom vara, leta efter någon som vill träffa dig med.

  • Smultr­onmarm­elad
    Sat 22 Jun 2019 20:46
    #9

    Inte vill du väl vara med någon som inte vill vara med dig?

    Skiiiiit i honom och gå vidare! Med tålamod kommer kärleken, jag lovar!

  • DanneH­ade
    Sat 22 Jun 2019 20:54
    #10

    Ledsen att säga det men killen verkar inte intresserad. Många killar är "allätare" men det finns en del killar som finner det avtändande när tjejen är för tillgänglig och tillmötesgående (något som egentligen är mycket vanligare bland kvinnor).

    Du har liksom vikt dig till den graden att du ställt dig under honom. Det finns ingen utmaning i det längre, ingen jakt och därför ingen spänning.

    Dessutom så kommer inte ett ligg att ändra på det, för det är ju ganska tydligt att du söker något mer. Du måste ändra inställning.

Svar på tråden Kille som ställt in 5 gången gillt