• Anonym (Varför?)

    Varför är en hel del inkonsekventa?

    Har föreslagit förut olika saker och de sagt att det är fel och sedan föreslagit något liknade som jag skulle göra. Men egentligen handlade om samma sak.

  • Svar på tråden Varför är en hel del inkonsekventa?
  • Aniiee

    Förmodligen av samma anledningar som tagits upp i den andra tråden. Den som heter "Sociala koder". Förmodar att det är din tråd?


    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (Varför?)
    Aniiee skrev 2019-06-19 23:59:14 följande:

    Förmodligen av samma anledningar som tagits upp i den andra tråden. Den som heter "Sociala koder". Förmodar att det är din tråd?


    Jag är inte samma person. Har inte läst den tråden.
  • Anonym (Hmmmm)

    Exakt samma sorts meningsbyggnad och frågeställning som i den tråden i alla fall.

  • Anonym (Varför?)

    Har kollat lite i den tråden.

    Kanske för jag också har en diagnos.

  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Varför?) skrev 2019-06-20 00:17:22 följande:

    Har kollat lite i den tråden.

    Kanske för jag också har en diagnos.


    Menar att den liknar den andra tråden kanske pågrund av att den andra har också en diagnos.
  • Aniiee
    Anonym (Varför?) skrev 2019-06-20 00:12:38 följande:
    Jag är inte samma person. Har inte läst den tråden.
    Ok. Läs den tråden så får du massor med bra svar.
    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (...)

    Instämmer med föregående talare - ditt sätt att tänka och uttrycka dig i skrift innehåller många språkliga fel som i sig är talande. Inse också att din funktionsnedsättning gör att du helt enkelt inte förstår på vilka sätt ditt sätt är udda. Du ser inte skillnaden, men det gör andra. Men om du pratar som du skriver så märks det direkt att dina tankebanor och ditt sätt att uttrycka dig är annorlunda mot folk utan diagnos.

Svar på tråden Varför är en hel del inkonsekventa?