• Fri 21 Jun 2019 11:56
    287 visningar
    2 svar
    2
    287

    Separationsångest

    Okej, jag ska fatta mig så kort jag kan..

    min kille åkte utomlands för 3 dagar sen med sin familj och är borta i lite mer än 3 veckor. Vi har ett väldigt starkt band till varandra och jag gör oftast allt tillsammans med honom, men nu när han är borta känns det jätte jobbigt, men det håller jag mest för mig själv då jag inte vill förstöra hans resa med min ångest. Dessutom är mina kompisar bortresta eller har fullt upp med jobb så har ingen aning om vad jag ska sysselsätta mig med dessa tre veckor.. vad gör jag för att fördriva tid? Jag kommer jobba den sista veckan men nu i typ 2 veckor är jag helt sysselsfri..Min separationsångest beror på mitt tidigare förhållande då jag jämt blev lämnad ensam och han var hemlig samt okontaktbar jämt vilket gjorde mig ostabil så det kan vara men från det även fast jag inte alls har den känslan som nu eftersom jag har full tillit till min pojkvän, det år bara distansen och all väntan som tar kål på mig. Sååå vad har ni för tips? Vad ska jag sysselsätta mig med?

  • Svar på tråden Separationsångest
  • Jag förstår dig helt och hållet, Det är inte roligt att vara ensam, Speciellt nu över midsommar etc, Finns det något firande i byn/staden där du bor ?, Föräldrar ? Kusiner ? Gå en promenad ta kort, Gå ner till någon sjö/vatten doppa fossingarna, Ät en glass, tänk inte på det är 3 veckor tänk 3 sekunder då ska du se vad tiden flyter, GLAD MIDSOMMAR ????????

  • Fri 21 Jun 2019 16:24
    #2

    Har firat midsommar med familjen men har ingen att umgås med nu eftersom alla är borta, känns lite genant att andra festar o har kul men jag sitter ensam med noll planeringar. Tack desamma!

Svar på tråden Separationsångest