• Korren86

    Vad ska jag ta mig till?

    Hej. Man här på 33 år som bor med en kvinna jag träffade för 13 år sedan är gift sedan 8 år. Jag och min fru har 3 barn tillsammans och jag älskar henne över allt annat. Nu till det tråkiga...jag känner mig otroligt ensam och oälskad. Jag är sådan som person som vill ha någon form av närhet i förhållandet, visst det blir lite kramar, pussar och ibland sex men alltid på mitt initiativ. Vi hade det mer intimt dom första åren, men visst så är det väl alltid, men känns liksom inte som att hon inte älskar mig längre. Går jag fram till henne för att tex. kramas så tycker hon bara att jag är jobbig och jag får knappt någon kram tillbaka...hon tar inte i mig alls längre...och när det gäller att ha sex så är det väldigt sällan och alltid jag som får ta initiativet, hon ligger hellre med telefonen när vi väl hamnar i sängen. Jag har ganska stort sexbehov och det slutar ofta med att man får ta tag i saken själv. Har försökt prata om att jag saknar närhet med henne men då blir hon bara sur och tycker att jag tjatar och bara vill en sak ändå. När vi väl har sex så känns det som att hon gör det bara för att bli av med mig en stund och att jag ska bli nöjd och inte för att hon vill...börjar bli ganska tråkigt tycker jag såhär efter några år att aldrig känna sig älskad. Känner mig så ensam, vad ska jag göra?

Svar på tråden Vad ska jag ta mig till?