• annsber

    Missfall eller inte?

    Hej.

    Har googlat massor och mina tankar går överallt.

    Jag plussade på två test i onsdagskväll, på natten började jag blöda, som början till mens med lite små klumpar i, detta fortsatte till och från till ca 12tiden på torsdagen, därefter ingen blödning alls.

    Jag tog ett test igår, lika starkt och idag samma sak plus att jag tog ett digitalt som sa 3+.

    Är det någon annan som varit med om detta?

    Jag känner mig så förvirrad ????

  • Svar på tråden Missfall eller inte?
  • viseversa

    Det kan visa plus flera veckor efter mf just för att hormonerna finns kvar ett tag. Du får vänta och se helt enkelt.

  • idisslaren
    annsber skrev 2019-06-23 13:21:53 följande:

    Hej.

    Har googlat massor och mina tankar går överallt.

    Jag plussade på två test i onsdagskväll, på natten började jag blöda, som början till mens med lite små klumpar i, detta fortsatte till och från till ca 12tiden på torsdagen, därefter ingen blödning alls.

    Jag tog ett test igår, lika starkt och idag samma sak plus att jag tog ett digitalt som sa 3+.

    Är det någon annan som varit med om detta?

    Jag känner mig så förvirrad ????


    Låter som för liten blödning för ett missfall tycker jag? Det brukar vara rikligare. Men kan ju varit tvillingar? Eller som någon säger att om det är missfall kan man ändå få plus flera veckor efter
  • annsber

    Ja så kan det ju vara, men har fortfarande graviditetssymptom vilket min bm tyckte verkade konstigt, tog ännu ett test idag, hade varit och kissat 1h innan och de var ännu starkare än övriga ????

    Ska till bm för hcgprov på fredag och sen på tisdag igen, så får vi se!

Svar på tråden Missfall eller inte?