• Ronnie32

    Hur många kvinnor ger sin man oralsex?

    Min fru suger mig nästa varje gång vi har sex men undrar lite grann hur vanligt det är i folkhemmet.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många kvinnor ger sin man oralsex?
  • Anonym (Camilla)

    Älskar att ge oralt! Sprutar han sväljer jag oftast.

  • Anonym (Snälla frun)

    Inte kanske varje gång men nästan. 
    Har inte heller nåt emot att få satsen i ansiktet och munnen så även om jag inte suger nåt så kan jag få den i munnen som avslutning. 
    Dessutom brukar jag suga den ren efteråt.

  • Kverulant67

    19% tycker det är äckligt....
    Jag har haft sex med ca 125 tjejer genom åren och an inte minnas att någon inte gett mej oralt. Att alla inte gillat att ta sperman i munnen är en annan sak.

  • Anonym (Johan)

    Min partner suger bara om jag ber henne. Hon tar aldrig eget initiativ. Hon har aldrig sugit av utan alltid slutat innan det går. Dessutom är hon kass på att suga, hon kniper bara åt med läpparna men använder inte tungan. Känner mest på skaftet men ollonet rör hon nästan inte. Det suger. Rynkar på näsan

    Jag borde nog lära henne suga, men då avslöjar jag ju att jag själv sugit kuk..Tungan ute

  • Anonym (Camilla)
    Anonym (Johan) skrev 2019-06-24 13:57:51 följande:

    Min partner suger bara om jag ber henne. Hon tar aldrig eget initiativ. Hon har aldrig sugit av utan alltid slutat innan det går. Dessutom är hon kass på att suga, hon kniper bara åt med läpparna men använder inte tungan. Känner mest på skaftet men ollonet rör hon nästan inte. Det suger. 

    Jag borde nog lära henne suga, men då avslöjar jag ju att jag själv sugit kuk..


    Skicka henne på kurs till mig haha. Men tror du att hon slickat annan mus om hin berättar vad hon gillar? Nä just det! Du behöver inte vara rädd för avslöjande. Om du inge vill fortsätta med det vill säga.
  • t1000
    Kverulant67 skrev 2019-06-24 11:53:09 följande:

    19% tycker det är äckligt....

    Jag har haft sex med ca 125 tjejer genom åren och an inte minnas att någon inte gett mej oralt. Att alla inte gillat att ta sperman i munnen är en annan sak.


    Du skämtar?

    Jag har visserligen bara legat med 6 tjejer. Men bara en har givit mig oralsex. Trodde det var ovanligt...
  • Storken
    Anonym (Camilla) skrev 2019-06-24 14:14:06 följande:

    Skicka henne på kurs till mig haha. Men tror du att hon slickat annan mus om hin berättar vad hon gillar? Nä just det! Du behöver inte vara rädd för avslöjande. Om du inge vill fortsätta med det vill säga.


    Tar du emot fler anmälningar till kursen?

    Hade behövt en expert här också ;)
  • Anonym (Camilla)
    Storken skrev 2019-06-24 16:28:28 följande:

    Tar du emot fler anmälningar till kursen?

    Hade behövt en expert här också ;)


    Är din partner usel på att ge oralt oxå? Det som är så härligt. Få köra masterclass då. Måste ju va någon att visa på. Ställer du upp? Det är ju för en god sak haha
  • Storken
    Anonym (Camilla) skrev 2019-06-24 17:32:17 följande:

    Är din partner usel på att ge oralt oxå? Det som är så härligt. Få köra masterclass då. Måste ju va någon att visa på. Ställer du upp? Det är ju för en god sak haha


    Ja tyvärr är hon det, både ointresserad och usel.

    Kan jag hjälpa det manliga släktet att få njuta mer så kan jag offra mig och ställa upp ;)

    Men givetvis bara för den goda sakens skull.
Svar på tråden Hur många kvinnor ger sin man oralsex?