• Anonym (Dazun)

    kvinna, hur ska en man vara i sängen?

    Läst i trådar om manliga oskulder att många kvinnor vill ha en dominant man i sängen.
    Hur vill du att din "lover" ska vara?

  • Svar på tråden kvinna, hur ska en man vara i sängen?
  • Anonym (My)

    Han ska veta vad han gör, veta hur kvinnlig anatomi funkar och ett ömsesidigt givande och tagande. Fullt fokus på det vi gör.

  • Anonym (anonym)

    Lyhörd för vad kvinnan vill och inte bara köra sitt eget race.

  • Anonym (Swing for fun)

    Närvarande, lyhörd med förmåga att vara smeksamt mjuk och kraftfullt bestämd beroende på situation och läge. Givetvis också följsam och lydig när jag känner för att ta kommandot.

  • jeanette02

    Tror också att man är lyhörd är något av det absolut viktigaste. Man kan ju tex inte direkt kräva att en nybörjare har exakt koll på kvinnans anatomi osv. El mannens för den delen. Sedan är ju vi människor olika och uppskattar också olika saker.

    Det mest avtändande är iaf män som försöker köra något form av porrmanuskript...hit och dit och olika positioner. Helt utan känsla...börjar skratta bara jag tänker på det.

    Sedan blir man inte per automatik bra i sängen för att man ligger runt med en massa, snarare tvärtom för ofta kör de på ngn sorts autopilot.

    Nä, lyhördhet och känsla är grejen och attraktion.

  • Fjäril kär

    Jag måste vara attraherad, det är förutsättningen för att jag ska bli kåt. Så han måste stämma med det jag letar efter i första hand.

    Vara lyhörd för det jag säger och uttrycker.

    Vara säker på sig själv och veta vad han gör. Fumliga killar är avtändande. Likaså killar som varannan sekund/vartannat juck frågar om det är skönt.. Suck! Håll käft och knulla, vad är problemet liksom?..

  • Anonym (Signatur)

    Det viktigaste för mig är att känna mig sedd och att han upphetsas av mig. Men också att han fokuserar på hela min kropp och inte bara tuttar, rumpa och kön.

  • Dr Nail

    Ibland kan "nej, sluta" betyda "kör på ännu hårdare". Det tog mig ett tag att fatta med min nuvarande.

  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Signatur) skrev 2019-06-24 11:02:27 följande:

    Det viktigaste för mig är att känna mig sedd och att han upphetsas av mig. Men också att han fokuserar på hela min kropp och inte bara tuttar, rumpa och kön.


    ligger mycket i detta. känner en man som är kort, mullig och inte snygg på något sätt men som har en fantastisk förmåga att locka till sig kvinnor. Frågade lite på skoj hur han bar sig åt och fick svaret att det var enkelt och något han fått lära sig då han i stort sätt i hela sitt liv jobbat på hotel och i restauranger och på så sätt är en mästare på det som kallas smalltalk och där han gärna talar om något smycke eller annat som visar att han har sett den person han talar med.
  • t1000
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-06-24 11:20:35 följande:

    ligger mycket i detta. känner en man som är kort, mullig och inte snygg på något sätt men som har en fantastisk förmåga att locka till sig kvinnor. Frågade lite på skoj hur han bar sig åt och fick svaret att det var enkelt och något han fått lära sig då han i stort sätt i hela sitt liv jobbat på hotel och i restauranger och på så sätt är en mästare på det som kallas smalltalk och där han gärna talar om något smycke eller annat som visar att han har sett den person han talar med.


    Dom kanske gillade uppskattningen. Men det stannade förmodligen vid small talk ? Eller så låg kvinnorna utseende mässigt på samma nivå?
Svar på tråden kvinna, hur ska en man vara i sängen?