Inlägg från: Anonym (Nudie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nudie)

    Killar- Hur gör ni om ni blir kåta på stranden??

    Badar och solar helst naken på nåt nakenbad med min kk, och då gör det ju inget om man blir kåt och får stånd, tvärtom, det brukar hon uppskatta och hon gillar ju att suga och leka med kuken och jag ger henne samma behandling tillbaka. Så om du blir kåt av att herrarna kollar in dig så kan jag bara rekommendera ett besök på ett nakenbad. Prova vetja

  • Anonym (Nudie)
    Anonym (Undrar oxå:)) skrev 2019-06-24 21:58:56 följande:

    Men är det verkligen ok för andra runtomkring?


    Nja, inte varsomhelst och hursomhelst, men på vissa av våra nakenbad är det mer accepterat och något de flesta är vana med, men man får kolla läget och känna av lite till en början. Och är det barnfamiljer där så är det såklart inte lämpligt, men då har man nog hamnat på "fel" ställe.
  • Anonym (Nudie)
    Anonym (haspp) skrev 2019-06-25 14:16:07 följande:

    din flickvän är en en she male alltså

    Det är människor som ni som förstör nakenbad, nakenbad är inte = sexbad


    Ja, du får såklart dra dina egna slutsatser huruvida "hon" är en kvinna, shemale eller kanske en man rentav... Du får också ha din egen åsikt om att "såna som jag" förstör nakenbaden, det är överhuvudtaget inget jag bryr mig om eftersom du inte känner öht. De som däremot förstör både naken- och textilbad är alla de som inte har vett nog att plocka med sig skräpet hem, som tänder grillar, röker och skräpar ner, utan att bry sig om att det finns andra människor i deras omgivning. Hänsynslösa, respeklösa människor är de som förstör, inte vi som väljer att att ha sex på vissa nakenbad där sex och umgänge är en del av det sociala spelet, vuxna människor emellan!
  • Anonym (Nudie)
    Anonym (haspp) skrev 2019-06-25 15:09:53 följande:

    du skrev ju att hon gillar att leka med kuken och att du ger henne samma behandling tillbaka.. du behöver inte skämmas för din sexualitet


    Nu är det så att jag gillar att ha sex utomhus, med min partner (oavsett kön) och gör det dessutom offentligt. Tycker du att jag verkar skämmas över min sexualitet då?
  • Anonym (Nudie)
    Anonym (Undrar oxå:)) skrev 2019-06-25 15:35:11 följande:

    Det har du rätt i. Har du själv erfarenhet av nakenbad eller bara rykten? MÅnga har ju en tendens till att tänka och tro att Allt naket handlar om sex och tycker att det är helt förskräckligt. Sen handlar det i slutändan mer om de själv är så obekväma och inte kan förstå att det bara kan vara avslappnat och härligt att vara naken.

    Jag har noll erfarenhet, men börjar bli mer nyfiken när så många skrattar och tycker det är helkonstigt att gå runt naken. Jag har aldrig hört om att folk faktiskt har sex på såna ställen så jag undrar hur stort problem det egentligen är..?


    Det ÄR inget problem! Jag har badat på nakenbad i 20 års tid och visst förekommer det sex på många av baden, men jag har aldrig upplevt att någon har störts av oss eller av andra som har sex... på vissa platser väntas det med sexet till moraltanterna (som haspp verkar vara en av) packat ihop och gått hem för dagen. haspp tillhör säkert den del av befolkningen som påstår att de aldrig sett på porr, och förfasas över att vi andra har en öppen och naturlig inställning till livet och alla dess njutningar.

    Eller så är haspp bara dum i huvet på riktigt!?!
  • Anonym (Nudie)
    Anonym (Undrar oxå:)) skrev 2019-06-25 16:30:38 följande:

    Det är just därför jag frågar om han kanske svara på hur stort problemet är. eftersom det aldrig är något man hört om nakenbad men han tydligen har erfarenhet av det.

    Men är ganska säker på att han är en sån som anmäler om han råkar se grannen gå förbi fönstret naken också eller råkar höra genom fönstret eller balkongen att grannen har sex. Jag vill inte SE när andra har sex men jag älskar att höra folk säga att de  står för att de är kåta och njuter och ser sex som en viktig del i livet och inte blir helt förskräcka över andra. Dessutom kan man ju vända på huvudet om det är jobbigt att se;)


    Exakt! Men tyvärr finns det gott om människor som finner det största nöjet i att klaga på oss andra, när vi inte håller sig inom ramarna för vad dessa moralister finner lämpligt och sådär lagom kristet.

    Tycker du ska göra ett besök på ett nakenbad. Upplev friheten att slippa blöta badkläder, umgås med andra trevliga människor och skit i moralisterna. Gör det ni känner för och njut av livet
  • Anonym (Nudie)
    Anonym (Undrar oxå:)) skrev 2019-06-25 16:45:50 följande:

    Det ska jag se till att vi gör den här sommaren Tack för rådet

     har en känsla av att människor på naken bad är mer öppna och accepterande och bara synen av andra nakna gör att de blir fascinerade av andra människor. Är så trött på folk som gömmer sig i massor och för stora kläder och gnäller på andra som vågar visa upp sig och sin sexighet. 


    Helt riktigt! Alla är välkomna, oavsett ålder, kroppsform eller sexuell läggning. Var i landet bor ni? Vi har besökt många nakenbad runt om i landet och vill du ha tips och förslag så är det bara att fråga
  • Anonym (Nudie)
    Anonym (Undrar oxå:)) skrev 2019-06-25 17:31:28 följande:

    Östergötland. Gräns till småland.

    Har du några tips där?


    Nja, kommer direkt att tänka på Rolstorpasjön, en bit ner i Småland, adressen är: Angved Lilla Sjöbo 2, 560 13 Hök. Ett litet mysigt ställe som kan vara svårt att hitte till, men väl värt ett besök. Jag åker gärna tillbaks! Ett annat tips är att ladda ner en app som ger bra tips på nakenbad runt om i landet. Om du har Android och inte iPhone vill säga. Den heter Nudist Compass men funkar som sagt bara på androidtelefoner, än så länge.
  • Anonym (Nudie)
    Anonym (Undrar oxå:)) skrev 2019-06-25 19:58:50 följande:

    Tack,det ska jag kolla upp. Har planerat en tripp där neråt i sommar så då hoppas vi på fint väder för att besöka den oxå;) Ska absolut ladda ner appen också. Tack för tips och ha själv en skön sommar:)


    Hur går det med nakenbadandet, har du/ni fått till nåt ännu?

    Vi hade en superskön helg med en massa nakenbad nu i helgen. Där vi låg och solade var det flera par som ägnade sig åt intima lekar med varandra och det var ingen som tog illa vid sig, tvärtom. Även jag och min kvinna passade på att njuta av varandras nakna kroppar. Just nu känns det väldigt avlägset med regn och rusk utanför dörren, men vi får hoppas att solen och värmen hittar tillbaka snart

    Berätta gärna hur det går för er framöver.
  • Anonym (Nudie)
    Anonym (Undrar oxå:)) skrev 2019-07-04 17:58:47 följande:

    Än har det inte funnits tid. Jag hoppas verkligen det blir fint till nästa vecka då sambons semester börjar då ska vi försöka komma iväg. Jag nämnde det för honom att vi Ska åka till nakenbad i sommar och han var väldigt positiv och blev glad att just Jag föreslog det:)

    Härligt att ni fick till en skön och härligt helg ialf, hoppas det blir flera;)

    Ja det ska jag göra:))


    Semester här också snart, så då håller vi tummarna för att solen och värmen hittar tillbaka, så vi får en massa sköna nakenbad att se fram emot! Kul att sambon är med på noterna och vill testa att slänga badkläderna.

    Laddade du ner appen jag skrev om?
  • Anonym (Nudie)
    Kverulant67 skrev 2019-07-05 09:56:18 följande:

    Hade folk sex öppet på stranden? På det nakenbad jag har varit så har folk gått åt sidan då det har haft sex.


    Ja, där vi brukar bada sker det ganska öppet. Men en del går åt sidan också såklart, om det ska "sättas på" ordentligt, men många ligger kvar och smeker varandra, och en och annan avsugning blir det där på stranden. Inga konstigheter egentligen
  • Anonym (Nudie)
    Anonym (Undrar oxå:)) skrev 2019-07-05 11:48:40 följande:

    Nej, jag hittade inte den appen:( jag har android telefon. Hittade en som hette Naturism, men vet inte om det stämmer på den. Jag vet att det finns ett nakenbad ett par mil hemifrån men på denna karta så visar det bara den vanliga stranden som ligger på andra sidan staden.  

    Jag vill helst inte åka i närheten, för jag har ingen lust att riskera att möta någon jag känner igen:))


    Surfa hit och ladda ner: nudistcompass.com

    Lycka till
  • Anonym (Nudie)
    Kverulant67 skrev 2019-07-05 12:53:56 följande:

    Brukar det samla "runkare" runt om då med? Minns att det var så på Mellbystrand de gånger jag har varit där...


    Runkare dyker alltid upp förr eller senare, även om man går undan och försöker vara ifred. Verkar som att de har utvecklat ett sjätte sinne för att sniffa reda på var och när det börjar hetta till för något suger par. Dessutom verkar de kunna kommunicera med varandra så att om en runkpelle i keps har hittat nåt intressant så "står" det snart ett helt gäng där och glor. Antingen bryr man sig inte i dem, (finns ju vissa som tänder på att ha åskådare också) eller så gör man med dem som man får göra med flugorna och myggen - viftar undan ohyran

    Jag och min sambo kan leva med att nån står och tittar, men blir de för närgångna och/eller för många så pausar vi bara, då brukar de skingra sig och sniffa vidare i sanden.
Svar på tråden Killar- Hur gör ni om ni blir kåta på stranden??