• mandelskrutten

    Kommer den blivande Chefen äcklas tro?

    Ska på en viktig träff med blivande Chef imorgon. Mkt formell.

    Ser mycket bra ut enligt många.

    Klassiskt svensk, lång etc.

    Klär mig propert och elegant.

    En dum egenskap jag har är att jag river bort mina naglar under situationer när jag känner mig understimulerad/orolig/nervös.

    Har alltid gömt eller haft genomskinligt

    nagellack på eftersom de är inga vackra kvinnliga naglar direkt...

    Tror ni den manlige blivande Chefen kommer äcklas när vi äter lunch tillsammans imorgon? Skäms för mina fula händer.

  • Svar på tråden Kommer den blivande Chefen äcklas tro?
  • Fillibom

    Nej det tror jag inte, om du inte sitter och biter eller drar i naglarna under själva mötet. Det ger ett nervöst intryck. Tips: undvik ringar som drar ögonen till fingrarna.

  • mandelskrutten
    mandelskrutten skrev 2019-06-27 16:31:21 följande:

    Ska på en viktig träff med blivande Chef imorgon. Mkt formell.

    Ser mycket bra ut enligt många.

    Klassiskt svensk, lång etc.

    Klär mig propert och elegant.

    En dum egenskap jag har är att jag river bort mina naglar under situationer när jag känner mig understimulerad/orolig/nervös.

    Har alltid gömt eller haft genomskinligt

    nagellack på eftersom de är inga vackra kvinnliga naglar direkt...

    Tror ni den manlige blivande Chefen kommer äcklas när vi äter lunch tillsammans imorgon? Skäms för mina fula händer.


    Menar att många tycker att jag är attraktiv, svensk lång tjej osv. Trots mina äckliga naglar som är nedbitna.
  • mandelskrutten

    [quote=79719530][quote-nick]Fillibom skrev 2019-06-27 16:37:05 följande:[/quote-nick]Nej det tror jag inte, om du inte sitter och biter eller drar i naglarna under själva mötet. Det ger ett nervöst intryck. Tips: undvik ringar som drar ögonen till fingrarna.[/

    Oj, råkar ha både förlovningsring och vigselring!!!

Svar på tråden Kommer den blivande Chefen äcklas tro?