• WiseWoman

    Er konstigaste dröm

    Vad är det märkligaste ni har drömt? Jag drömde en gång att det växte fram en snopp på mig och att jag hade sex med en tjej från PH med den .

  • Svar på tråden Er konstigaste dröm
  • Dr Snuggles

    Du får ändra så att man kan svara anonymt så kanske du får fler svar i dina trådar. Ett tips.

  • EFGH123

    Att farmor plockade av sitt huvud. Var dock när jag var ungefär 10 år gammal så fantasin var på topp

  • Solstickeflickan

    Drömmer nästan alltid konstiga drömmar. Den konstigaste jag kommer på just nu var att min lillasyster och jag hade en flodhäst som vår mamma ville att vi skulle göra oss av med. Min lillasysters argument för att ha kvar den var att det kom så bra smör från den. 

  • Walker90

    Jag drömde att jag låg i sängen och i drömmen vaknade jag av att det stod zombier i en cirkel runt mig i sängen. De började slita ut mina inälvor och äta upp mig levande medan jag skrek och grät. Jag blickade mot hörnet i sovrummet och där stod Pennywise 2017 med ett stort leende och vinkade mot mig med en avsliten arm. Just när jag kollade på honom så vaknade jag och var riktigt skräckslagen och andades häftigt. Min man fick trösta mig.

    Några veckor senare drömde jag att jag låg och sov i min säng. I drömmen vaknar jag av att Pennywise 2017 står på knä över mig. Han börjar ta på mig, på mina bröst och mellan mina ben. Jag gör motstånd men han fortsätter och han skrattar. Han lirkar fram sin k*k och pressar sig in i mig, samtidigt som han håller fast mig. Först gör jag kraftigt motstånd men det minskar, jag börjar njuta i stället. Mitt under sexet med Pennywise så vaknar jag ur min dröm. Jag var andfådd och det var nog då jag förstod att jag har clownfetisch.

  • Andiie87

    Jag springer från rum till rum för att undkomma en ond energi, en mörk manlig vålnad, som vill åt mig sexuellt. Rummen är eldröda. Den onda energin kommer allt närmare och jag känner hur han snart är ikapp mig. Mitt i denna frustration kommer någon till mig. Det är en god energi, typ en ängel. Denna tar min hand och säger att vi ska flyga därifrån. Saken är den att jag är livrädd för höjder. Men denne försäkrar mig om att jag egentligen kan flyga, att jag har det inom mig, bara jag släpper på all kontroll och känner tillit till processen. Jag gör som hon säger med viss motsträvighet.

    Och nu börjar det märkliga. Vi lyfter och drömmen blir mer verklig. Det är inte längre någon tredimensionell dröm. Upplevelsen är att jag faktiskt flyger påriktigt. Allt känns så verkligt. Allt är så vackert uppifrån. Allt är så lätt. Och jag känner mig mer fri än jag någonsin tidigare gjort! Jag glömmer aldrig den nattdrömmen!

Svar på tråden Er konstigaste dröm