• Anonym (Kisda­)
    Sat 29 Jun 2019 01:05
    735 visningar
    35 svar
    35
    735

    Instruktionsbok för "dtörre"

    Vad finns det för do's och dont's för en man med stor penis. Hur ska han bete sig i sängen. Hur ska han hantera eventuell nervositet från tjejen. Hur hanterar han om det gör ont på bästa sätt. Hur ska han vara en bra älskare helt enkelt.

  • Svar på tråden Instruktionsbok för "dtörre"
  • Anonym (Kisda­) Trådstartaren
    Sun 30 Jun 2019 20:32
    #4
    Anonym (?) skrev 2019-06-29 08:20:36 följande:

    Stor så som i omkrets eller längd eller båda?


    Bägge typ längden syns o omkretsen känns typ
  • Anonym (Kisda­) Trådstartaren
    Sun 30 Jun 2019 20:59
    #5
    Anonym (Tipsaren) skrev 2019-06-29 09:13:40 följande:

    Gå långsamt fram. Har hon sett dig slak? Kan ju vara bra om hon får se hur han utvecklas. Leka lite i lugn och ro. Var lyhörd, långt upphetsande förspel, ev extra glidmedel. Låt henne rida. Då har hon kontroll. Sex är så mycket mer än staken så fokusera inte allt på den. De som är rejält utrustade har oftast en narcissistiskt relation till staken. Sätter den främst och älskar att se den i många sammanhang (på kvinnokroppen). Totalt fokus och glömmer allt annat.

    Grunden är ändå oavsett storlek är att se till att din kvinna är våt och upphetsad. Att hon vill ha sex. Var försiktig. Ni ska njuta båda två.


    Om man bara helt enkelt vill va grym i sängen och slippa att tjejen tvekar eller inte tycker det e skönt. Jag har knappt funderat på staken" annat än när nån sagt nåt om det.

    Att vara slak först är svårt. Oftast är man ju en bit in i det när kläderna åker av. Men annars bra tips. Skulle vilja veta lite hur man vet exakt när tjejen njuter o när hon tycker det e jobbigt. Jag har fått höra efteråt att det var jobbigt för tjejen men inte fattat det alls under tiden. Tom har jag tyckt det gick ovanligt bra.
  • Anonym (Kisda­) Trådstartaren
    Sun 30 Jun 2019 21:10
    #6
    Anonym (...) skrev 2019-06-29 14:34:08 följande:

    Det beror väl på hur tjejen är skapt också. Vi är ju också olika korta,långa, och breda.


    Klart att det är så. Men det måste ju finnas nåt slags allmänt tips bara. Typ hur vet man om tjejen ogillar det man hör om hon låtsas att det är bra
  • Anonym (Kisda­) Trådstartaren
    Mon 1 Jul 2019 02:55
    #7
    Anonym (Tipsaren) skrev 2019-06-29 09:13:40 följande:

    Gå långsamt fram. Har hon sett dig slak? Kan ju vara bra om hon får se hur han utvecklas. Leka lite i lugn och ro. Var lyhörd, långt upphetsande förspel, ev extra glidmedel. Låt henne rida. Då har hon kontroll. Sex är så mycket mer än staken så fokusera inte allt på den. De som är rejält utrustade har oftast en narcissistiskt relation till staken. Sätter den främst och älskar att se den i många sammanhang (på kvinnokroppen). Totalt fokus och glömmer allt annat.

    Grunden är ändå oavsett storlek är att se till att din kvinna är våt och upphetsad. Att hon vill ha sex. Var försiktig. Ni ska njuta båda två.


    Kan ju säga att mitt problem snarare är det motsatta. Jag har trott att sexlivet var ganska ok och att jag var ganska bra. Så även om jag såklart vetat om att jag är stor (sånt ser man ju själv och ksn läsa sig till) så har jag aldrig direkt tänkt på det när jag haft sex. Jag separerade för ett tag sen med min tjej som även var min första och jag har nog tänkt att vårt sexliv var ganska normalt. Det var först när jag började träffa andra tjejer jag började ana att det påverkade. Mitt ex håller tydligen med nu när hon börjat träffa andra . Då har vi vart ett par i 6 år o jag har inte ens tänkt nåt annat än att hon gillat sexet.
  • Anonym (Kisda­) Trådstartaren
    Tue 9 Jul 2019 19:26
    #17
    Anonym (Tipsaren) skrev 2019-07-01 06:14:22 följande:

    Lyhördhet, fingertoppskänsla och kommunikation. Lär dig se hur din kvinna njuter. Fråga, be henne berätta. Ta god tid på dig. Utforska hela hennes kropp med tunga, läppar och händer. Njut av hela hennes kropp. Se till att hon är våt. Du ser, hör och känner att hon tycker det är skönt. Glöm inte att de flesta kvinnorna behöver stimulans på klitoris för att komma. Du fixar det här!


    Tack för den peppen. :).

    Jag har kanske haft lite för bråttom hittills. Kanske borde vänta in lite mer o låta tjejerna ta lite initiativ. men förutom det gör jag nog allt du sagt fast jag har nog lärt mig lite fel med mitt ex.
  • Anonym (Kisda­) Trådstartaren
    Tue 9 Jul 2019 19:33
    #18
    Anonym (Prövat) skrev 2019-07-04 16:47:52 följande:

    Jag har två olika erfarenheter.

    En kille som var både grov och lång. Vi gjorde så att jag red honom. I början så kände vi efter hur djup jag kunde gå. Sedan höll han om mina skinkor och höll emot så att jag inte kom djupare. Jag kände mig trygg i att han hade koll på att jag inte skulle "slå i botten". Vilket resulterade i att jag verkligen njöt av att kännas så full och red på ganska hårt. Med två stadiga händer om skinkorna som agerade stop. Känslan när han kom och svällde lite extra var otroligt skönt.

    Sedan har jag varit med en riktigt grova man. Som jag kunnat ta hela vägen. Dock är jag är en kramar som tycker om att använda mina muskler. Att knipa fast och massera en blyertspenna när man onanerar är så skönt. Men är man fylld av en grov man så använder man musklerna annorlunda, i början tyckte jag det var jobbigt (fick träningsvärk). Fick inte heller till kramandet så där skönt och omslutande. Vi löste det med en smal glasstav. Så först pumpar han mig full. Därefter smeker vi varandra och sakta känner jag musklerna nypa fast staven. Lägg till lite oralsex och jag kommer i varma vågor som rister i hela kroppen.


    Är det du säger att jag ska skaffa nån typ av smalare dildo till tjejerna?
  • Anonym (Kisda­) Trådstartaren
    Tue 9 Jul 2019 19:39
    #19
    Anonym (Hellre liten än stor) skrev 2019-07-04 19:58:43 följande:

    Håller med signaturen Prövat, har haft alla möjliga storlekar, en stor/grov är mindre skön pga att jag inte kan krama den.

    Min nuvarande kille är ganska blygsamt utrustad men det funkar kanon, känner honom tydligt och man kan köra hur hårt som helst utan att det gör ont.

    Ibland fingerknullar han mig medan jag kör med vibrator på klittan, han säger att ju närmare orgasm jag kommer desto hårdare kramar jag hans finger, han har tom svårt att röra det sista sekunderna före orgasm


    Jag fattar inte för det borde ju vara lättare att krama om en tjockare egentligen. Det är inget jag önskar iofs eftersom det blir obehagligt om det är FÖR tajt. Men jag tycker tom kondomer är obehagligt tajta så jag e kanske ovanligt känslig.
  • Anonym (Kisda­) Trådstartaren
    Tue 9 Jul 2019 19:45
    #20
    Anonym (Prövat) skrev 2019-07-04 22:31:00 följande:

    Jag kramar med hela. Tycker om att krama olika. Kan krama med mynningen men också längre in. Ibland kan jag retas ???? då kramar jag höger sida sedan vänster sida, lite fram och tillbaka. Sedan upp och ner. Ibland expanderar jag hela grottan så det blir lite luftigt för att därefter jucka/pulserande krama in och uppåt från roten och upp mot ollonet.

    Hmmm en grov som smalnar av låter trevligt. Det skulle nog kräva lite fokus för att riktigt nypa åt om ollonet. Men med utvinklade fötter och lätt böjda knän (det är inte att fuska) så skulle det nog bli ett trevligt avslut. ????


    Hur är det om man har typ normalt ollon men att skaftet direkt bakom ollonet blir väldigt tjockt . Sen är den smalare längre in. Fast den smala delen e ju inte användbar på de tjejer jag träffat. Vad ska man göra med en sån?
  • Anonym (Kisda­) Trådstartaren
    Tue 9 Jul 2019 22:33
    #22
    Milissis skrev 2019-07-09 21:12:34 följande:

    Beroende på HUR stor du har så är det lite olika. Är du bara "normalstor" så kommer du nog lära dig med lite erfarenhet men var försiktig och omtänksam. Är du väldigt lång så är det ju bara att inte komma för djupt och är den väldigt tjock då krävs det massa massa förspel. Är du både och så får du kanske lära dig acceptera att alla inte kan ha sex med dig. Framförallt inte som ons. Min kille och jag fick öva rejält innan vi kunde ha sex alls pga storleken. Det är fortfarande inte enkelt eller skönt men det går. Han är extremt tjock och lång och har nog pga det lite besvär med att bli tillräckligt hård. Så verkar inte du ha det så du löser nog detta


    Kan inte säga vad andra uppfattar mig som. Jag har antagit att jag är normalstor innan jag började dejta fast i övre skiktet. Men de kommentarer och reaktioner jag fått av tjejer tolkar jag som att de tycker jag är mycket över det de är vana vid. Jag ligger en bra bit över snittet både i längd o tjocklek men jag har inga problem att bli hård som din kille så jag antar att han är större om han har såna problem. Hur stor har han o hur gör han för att du ska njuta.
  • Anonym (Kisda­) Trådstartaren
    Fri 12 Jul 2019 01:00
    #25
    Anonym (Prövat) skrev 2019-07-11 12:47:21 följande:

    Din omtänksamhet är inspirerande. Önskar fler killar/män visa samma omtanke. Alla tjejer är olika. Det den ena får orgasmer av kan vara direkt obehagligt och smärtsamt för andra. Så lyhördhet och dialog är oftast viktigare än allt annat. Det kan vara en idé att regelbundet erbjuda tjejen att ni kan köpa en dildo till henne. Ibland kan det sitta långt inne att erkänna att man vill pröva något annat. Att tillsammans titta på olika hemsidor med produkter kan gör dialogen naturligare.


    Skulle nog inte kalla det omtanke.Däremot vill jag vara bäst.

    Men som nu när de flesta jag träffar är helt nya vänner

    Ska jag ha en dildo som back up till potentiella ligg då?

    Jag har total koll på att ärlighet sitter långt inne. Mitt ex sa inget under flera år men nu efteråt e hon väldigt tydlig
  • Anonym (Kisda­) Trådstartaren
    Wed 17 Jul 2019 03:02
    #26
    Milissis skrev 2019-07-10 00:02:22 följande:

    Hur andra reagerar beror ju som du själv säger på vad de är vana vid. Jag får intrycket av att du är rätt ung och dina tjejer är nog det med i så fall. Då har de kanske inte samma erfarenhet av stora och överreagerar lite. Min kille kan tillfredsställa mig på massor med sätt som inte innebär att han kommer in. Men om han ska in mer än några cm så är det faktiskt inte särskilt skönt hur han än gör. Det känns lite som att ha en slapp o mjuk falukorv i sig. Han Har 26 till 28 normalt sett o 7 8 cm tjock. Men blir han riktigt hård så får man nog lägga på några cm på längden. Fast det händer bara i slutet innan han ska komma och inte alltid då heller. Han får mig att njuta genom att slicka o pulla kallt han kan komma på.


  • Anonym (Kisda­) Trådstartaren
    Wed 17 Jul 2019 22:27
    #28
    Anonym (W47) skrev 2019-07-17 09:10:40 följande:

    Några enkla tips som kan göra stor skillnad:

    * När kuken är lång så kan du hålla om skaftet vid roten vid penetrering. Då kommer den inte lika långt in, framför allt när klimax närmar sig. Då stöts det hårdare och känslan när den åker in för djupt kan vara obehaglig och ibland göra ont.

    * Gå ner på henne och se till att hon är riktigt blöt och kåt före.

    * Låt henne rida så ser du hur långt in hon kan ta den.

    Lycka till!


    Tack. Bra tips m. Det e sånt jag vill ha. Har du nån idé hur man gör om tjejen inte vågar.
  • Anonym (Kisda­) Trådstartaren
    Thu 18 Jul 2019 00:55
    #30
    Anonym (Inte så konstigt) skrev 2019-07-17 22:47:25 följande:

    Gå till en butik som säljer träningsredskap och prova två olika storlekar på griptränare. En som är för stor för att passa i din hand och en som är lagom, med vilken får du bäst styrka? Samma sak vid en bicepscurl, när har du maximal styrka? Vid böjd arm eller vid rak arm. En muskel arbetar bäst i ett mellanläge än helt utsträckt, det gäller även slidmusklerna.


    Jo det är ju sant om man tänker så. Men varför ska man knipa om det e så tajt då? Jag har inget utbyte av att tjejen blir trångare tvärtom skulle jag säga att de flesta är överdrivet tajta.
  • Anonym (Kisda­) Trådstartaren
    Fri 19 Jul 2019 01:52
    #34
    Anonym (Inte så konstigt) skrev 2019-07-18 05:48:18 följande:

    Aldrig funderat på att det kanske är skönt för tjejen? Sen funkar ju alla människor olika, många killar tycker det är skönt när tjejen använder sin muskulatur.


    Men rent logiskt borde väl knipandet vara en metod för att känna mer. Att då knipa om en kuk som knappt kommer in känns ju konstigt eftersom den redan känns nästan för mycket. . Nu är jag ju ingen kvinna så jag vet inte alls hur det känns men jag är väldigt nyfiken på varför man skulle knipa med en man som inte ens kommer in.

    Att man är olika fattar jag med. Jag är själv ett exempel på det. Men att använda samma metod mot alla är faktiskt lite konstigt. Jag har träffat tjejer som velat ha sex trots att jag vet att de inte är redo. De gör bara som de alltid och när det inte funkar så fortsätter de ändå. Det e fan helt weird i min värld.
  • Anonym (Kisda­) Trådstartaren
    Sat 20 Jul 2019 00:21
    #35
    Anonym (W47) skrev 2019-07-18 10:05:34 följande:

    Låt henne "leka" med den, typ suga, runka så att hon känner sig bekväm. Sen får hon välja ställning  när det är dags. Börja med att föra in Ollonet först sen dra ut och sakta föra den djupare. Välj ställningar som gör att den inte kommer så djupt, typ hon ligger på magen med benen ihop. Det blir trångt för dig och du kommer inte åt att i hettan pumpa för hårt.


    Låt henne leka eller be henne leka är ju frågan. Vissa tjejer kastar sig ju på och börjar undersöka medans vissa inte ens låtsas om att den finns. Enligt min erfarenhet säger det rätt mycket om hur det går sen. De som leker är de som vill ha sex medans de andra ofta säger nej långt innan. Så är det tänkbart att man ber de som är sådana att leka med den. Skulle det öka chansen att de iaf vill pröva?

    Det du beskriver är väl ungefär exakt som jag gör och det med anledning av att det är det som funkar för mig. Jag kör tills det tar stopp och oftast tar det stopp vid ollonet och sedan kommer man stegvis djupare så där har jag nästan inget väl faktiskt.

    Vad gäller ställningar så är jag ödmjuk men jag skulle inte få för mig att trycka in hela i missionären heller. Den sista ställningen har jag aldrig prövat men om det blir trängre så är jag tveksam. Ofta är det väldigt tajt ändå o ibland för tajt. Men tack ändå för handfasta tips.

    Jag kan lägga till att jag börjar bli rätt bra på att hålla avståndet och inte komma för djupt. Med exet visste jag av erfarenhet men bär jag började dejta så var det svprare och jag gjorde bort mig en hel del med blod och utskällning som följd.. Men jag tror jag börjar fatta ungefär hur stor marginal jag behöver för att inte göra bort mig helt.

    En fråga bara. Jag vill gärna kunna bli bra på att ge och då känns det inget vidare att kvinnan ska välja ställning takt djup osv. Jag vill ju kunna sköta sånt själv o bara vara bäst på grund av hur JAG gör inte på grund av vad jag låter henne göra. Går det?
Svar på tråden Instruktionsbok för "dtörre"