• Anonym (villhabarnnutack)

    Ni som gjort äggdonation!

    Ni som gjort äggdonation, hur har ni gjort inför transfern av embryot? Har ni fått hormoner innan eller har ni satt in i er egen cykel?

    Vi kommer förmodligen göra vår äggdonation på IVF Riga, vi har gjort vanligt IVF i Sverige men nu ska vi prova detta.

  • Svar på tråden Ni som gjort äggdonation!
  • Anonym (All in)

    Alltid stimulerat. Tjeckien gör inte gärna i naturlig cykel, det går inte lita på och går sämre koordinera med donatorn. För egen del saknade jag dessutom egen cykel. Med andra barnet hade jag tom passerat klimakteriet.

  • Anonym (villhabarnnutack)
    Anonym (All in) skrev 2019-06-30 21:30:22 följande:

    Alltid stimulerat. Tjeckien gör inte gärna i naturlig cykel, det går inte lita på och går sämre koordinera med donatorn. För egen del saknade jag dessutom egen cykel. Med andra barnet hade jag tom passerat klimakteriet.


    Tack för svar!

    Hur länge blev du det innan insättning? Var har du gjort det om jag får fråga?
  • Anonym (All in)
    Anonym (villhabarnnutack) skrev 2019-07-01 22:53:00 följande:
    Tack för svar!
    Hur länge blev du det innan insättning? Var har du gjort det om jag får fråga?
    Unica i Brno. De 7 första tror jag att jag fick göra en stimulerad cykel även före insättningscykeln alla gånger för att se så jag reagerade rätt på hormonerna och för att få ett mensdatum att utgå från. Det var 5 FET och 2 ET då. Sen fick jag barn. Glad8:e och sista FET började jag i "ingenstans", d.v.s jag hade ingen mens alls innan utan började bara med alla mediciner på en gång. Blev en lillebror. Glad
Svar på tråden Ni som gjort äggdonation!