• Sweetheart2017

    Är jag gravid?

    Nyfiken fråga. Hade inga graviditetstester hemma ikväll. Nyfiken som man är när dom var slut på Ica så tog jag ett ägglossningstest som visade positivt. Sen ligger min temperatur på 37,1. Kan de vara så att jag är gravid?

    Ska köpa ett test imorgon. Men kanske någon som vart med om liknande ????

    Vi längtar till +

  • Svar på tråden Är jag gravid?
  • Sweetheart2017

    [quote=79726705][quote-nick]Sweetheart2017 skrev 2019-06-30 22:44:38 följande:[/quote-nick]Nyfiken fråga. Hade inga graviditetstester hemma ikväll. Nyfiken som man är när dom var slut på Ica så tog jag ett ägglossningstest som visade positivt. Sen ligger min temperatur på 37,1. Kan de vara så att jag är gravid?

    Ska köpa ett test imorgon. Men kanske någon som vart med om liknande ????

    Vi längtar till +[/

    Glömde skriva att min normala kroppstemperatur är ca36,6

  • Aikido

    Båda sakerna stämmer ju in på såväl graviditet som ägglossning så du kan inte utesluta vare sig det ena eller det andra.

  • Sweetheart2017

    [quote=79726705][quote-nick]Sweetheart2017 skrev 2019-06-30 22:44:38 följande:[/quote-nick]Nyfiken fråga. Hade inga graviditetstester hemma ikväll. Nyfiken som man är när dom var slut på Ica så tog jag ett ägglossningstest som visade positivt. Sen ligger min temperatur på 37,1. Kan de vara så att jag är gravid?

    Ska köpa ett test imorgon. Men kanske någon som vart med om liknande ????

    Vi längtar till +[/

    Bim-3 idag. Hade ägglossning för ca 14 dagar sedan. Kan man ha de precis innan mens igen?

  • Anonym (E)

    Ingen vet om du är gravid eller inte. Är du en fertil kvinna och fått spermier i underlivet så ja, då kan du vara gravid.

  • mycat81

    Jag har själv gjort likadant, först testat positivt på ett ÄL-test och sen positivt på ett grav-test. Så ja för mig funkade det.

    Hur har det gått för dig?

  • Anonym (..)
    Sweetheart2017 skrev 2019-06-30 22:44:38 följande:

    Nyfiken fråga. Hade inga graviditetstester hemma ikväll. Nyfiken som man är när dom var slut på Ica så tog jag ett ägglossningstest som visade positivt. Sen ligger min temperatur på 37,1. Kan de vara så att jag är gravid?

    Ska köpa ett test imorgon. Men kanske någon som vart med om liknande ????

    Vi längtar till +


    Tempen säger inte så mycket, mer än att du har haft ägglossning om den är högre än den normalt brukar vara.  Den ska vara högre efter ägglossning, är man inte gravid sjunker den i samband med att mensen kommer och är man gravid så fortsätter den att vara hög.
    Jag vet flera som fått positiva äl-test precis innan mens utan att dom varit gravida men jag har också hört att folk påstår att dom visar positivt vid graviditet...Det verkar i alla fall vara ett rätt osäkert sätt..
    Hur har det gått idag, har du tagit ett test? Håller tummarna för dig!
  • Sweetheart2017

    var Och köpte test på morgonen. Ska ta test imorgon bitti. Säkrast tydligen på morgonen när de är innan bim. Imorgon är jag bim-1 så då borde de kanske visa om jag skulle vara gravid. ??

Svar på tråden Är jag gravid?