• Anonym (nyfik­en)
    Tue 2 Jul 2019 17:53
    490 visningar
    9 svar
    9
    490

    Vat finner man lättast endast sex?

    Vart finner man enklast likasinnade som endast vill ha sex? Där det faktiskt finns tjejer/kvinnor. Det måste väl finnas någon bra "dejtingsida/app" som är populär med stort utbud? Men vart? Funkar verkligen Tinder om man endast är ute efter tex one night stands? Har själv kollat in BC men där är det inte överflöd direkt, mest bara män.

    Eller vart irl finner man lättast? Krogen? Festival? Cruising? Kryssning?

    För en gångs skull känner jag för att utforska och leka lite och kanske uppfylla de där personliga fantasierna innan man går och kärar ner sig i någon igen.

  • Svar på tråden Vat finner man lättast endast sex?
  • Anonym (nyfik­en) Trådstartaren
    Tue 2 Jul 2019 18:35
    #3
    Anonym (Stämmer) skrev 2019-07-02 18:01:02 följande:

    Ska jag vara ärlig så har jag hittat ragg lättast på Badoo eller tinder. Handlar om att kunna prata för sig o locka till sig deras intresse och nagga deras sexuella frustration. BC och liknande sidor så är tjejerna rätt utsatta med nästan 40k killar som raggar på dom. Så där försvinner du snabbt in i mängden.


    Ja det är lite så jag upplevt BC faktiskt. Jag kanske ska ge tinder en chans. Någon erfarenhet av victoriamilan?
  • Anonym (nyfik­en) Trådstartaren
    Tue 2 Jul 2019 18:38
    #4
    Anonym (Bordell) skrev 2019-07-02 18:02:26 följande:

    På en bordell.


    Nej tack. Ska jag ha sex med en kvinna så ska det vara på lika villkor, hon ska vara lika på det som jag.
Svar på tråden Vat finner man lättast endast sex?