• Iagomanonym

    Gillar hon att såra/styra mig?

    Hej har träffat en kall jävel som ursäktar sig med att bara vara ärlig och inte vill ljuga för sin partner. Vill dela allt med mig och det är viktigt att inte bli bortstött när hon öppnar upp sig???? en sån som låter andra i stort sätt okända sitta och titta på henne när hon duschar å käkar popcorn och någon annan fottar damer som kommer fram på stan och säger att ursäkta men ja tror du visar lite mer än vad du vill. det ska man kanske ta de lite lugnt med ????

    Har hängt med henne ca 4 år med avbrott. Har en dotter sedan innan och en med henne. Startade med att vi träffades och hon va velig om vad hon kände för sitt x. Hoppade fram och tillbaka i känslorna. Så fort ja va säker på att det va vi. och allt kändes på topp så banka hon ner mig till underjorden igen och förklarade att hon tyckte om någon annan. Hon älskade mig men va svårt att se att jag hade barn sedan innan. Ja for iväg och hon levde sitt liv men vi möttes igen. Hon klamra sig fast på mig och vi försökte igen. Kom då upp att hon träffat en annan som hon kallade drömprinsen. Ja blev sur och ville avbryta men hon skulle avisa honom. Så ja stannade. (Ja e vek) trodde allt va lugnt med honom men fick höra nu efteråt att hon sög av honom ena dagen nästa dag va ja hembjuden med sex och kärlek. Veckor med mys och på kvällen när ja somnat satt hon med mailkontakt med den andre mannen. Detta viste inte jag då! Nu efteråt när ja fick reda på det så säger hon att hon trode att ja va med på det. och att hon tydligt förklarat för mig. -lögn! Vad jag vet så sluta kontakten med den andre när hon blev gravid. Hon sa ofta att hon inte ville ha med min dotter i vårat liv, första året med de nya barnet. även innan vi skaffa barnet sa hon så. ja sa att det inte gick till så. Till slut sa hon att det skulle funka med 3 månader innan och tre efter. Ja sa att jag kommer behöva vara med min dotter. men hon kanske inte behövde vara vid dig den tiden. ifall min familj skulle kunna hjälpa till den tiden. Låter som jag är dum i huvet men sanningen är att det är otroligt svårt att veta upp eller ner med den tjejen. för hon har sån jävla övertygelse i sitt sätt att förklara saker på. där man ska hålla om henne samtidigt som hon slår på en. Har aldrig varit med om något liknande. Alltid kommer dem sjuka orden när vi har det som bäst. Man vet fan inte vad man ska ta sig till. Hon sa att min dotter kommer bara kunna va med ifall det passar. Och våran gemensamma skulle kunna få saker som min dotter inte kunde få för att vi va kärnfamilj och hon fick va med som en främling om det behövdes. Tog slut igen så klart. Hon hade en hund som fick cancer och va gravid ja hjälpte hon igenom det min familj fick hjälpa mig med min dotter och dem kunde inte mer efter en vecka. Ja ringde dottern och pratade med henne. Under tiden ja va hos sambon. och fick höra av sambon att det kändes konstigt att ja ringde och pratade med min dotter när ja va där med sambon. ???? ja sa att ja behövde åk hem och ta hand om min dotter en dag innan ja behövde åka. De verkade va gå bra. Dagen efter gick Hon och la sig i badet och ja gick dit för att säga hejdå. Fick svaret att åker du nu får du aldrig se vårt barn. Sa till henne att hon va ett manipulativt svin drämde igen dörren och åkte. hörde inte av mig igen. När tiden va inne för att vårat barn skulle fötts så hörde jag av mig och frågade om barnet. Hon sa att det kommit. Frågade om jag fick träffa och d fick jag. Åkte ditt och såg de lilla livet ???? träffades inte så ofta hon bodde då utanför Södertälje och ja i Skåne. Fick samtal om att jag behövdes då hon va knäckt och trodde att hon var påväg att få ms. Satt bara i ett hörn å grät. Ja tog hand om barnet så mycket ja kunde bodde hos henne 2 veckor och hemma med min andra dotter 2 veckor. Kan tillägga att hon varit med om döden upplevelser förr. när det hättat till känslomässigt. Vi hade sex nån gång osv men ja ville inte h henne tillbaka. Förstår inte hur hon lyckas få mig i säng. Kanske för att hon leker med den sexuella energin till allt och alla. Har inga svårigheter att släng av sig kläderna direkt. även fast det inte är något emellan oss. Hon for till Spanien när hon inte fick mig. där träffade hon en gubbe som va ett år från hennes dubbla ålder. Alltså gubben va närmare 60år Ingen vacker syn men han hade mark. Hon Lyckades få köpa en bit mark billigt efter att dem börjat inleda en kärleks affär. SÅ j misstänker att det låg till. Hon säger att han va manipulativ och lyckades få henne att falla för honnom. Hon blev ett offer för hans manipulerande sätt. Hon har lätt för att snacka skit om folk som inte är till hennes fördel. Hon har massor av vänner. Att jag inte fanns där när Vår dotter föddes låter att ja va ett svin. Som lämnade sin gravida kvinna på gatan utan mat och åter igen en sjukdom som höll på att kosta både dottern och hennes liv. Inte att jag enligt henne behövde välja mellan dem eller min redan födda dotter. Hur som. detta är långt ifrån allt. Hon kom hem från Spanien för att jag skulle kunna få hänga med dottern. Kostnaden för det innebar rum och logi. Satt i timmar och snacka med sin man och en ny från Tyskland samtidigt som hon sprang och poserade naken och va trevlig. Vi hamna i säng ett antal gånger. Sen åkte hon till den tyska killen. Hon sa att hon hade sagt att vi börjat ha samlag osv han blev sur och ville slänga ut dem. När hon kom hem igen så blev vi ett par. Så klart efter att hon bett om ursäkt och visat ett fint intresse i min dotter och tagit hand om henne fint så blev förtjust av det. Men fortfarande går de inte en dag där ja svävar på moln utan att hon ska förstöra det med en sjukt för mig äcklig självisk känsla. Jag jobbar hela dagarna kommer hem vid 18 sen gör ja mat ifall inte hon gjort vilket händer ibland jobbar i huset vi precis köpt lägger den äldsta dotter som jag nästan aldrig får hjälp med att hämta från förskolan där ja blivit sen hur ofta som helst pga trafikköer. Bor nu utanför Borås men jobbar i gbg kommer i säng mellan 24 och 02 går upp 05.30 nu på senare tid, för ja hör inte reagerar på klockan. Behöver va uppe vid 5 för att slippa stress. Somnat ett par gånger i trafiken krockat en gång. De värsta av allt är att ja inte ens märker att jag är trött. Bara försvinner ifrån sen vaknar ja till igen. Hon ger mig dåligt samvete för att jag inte ger mer tid åt vår dotter samtidigt som hon kräver att en del saker måste göras. Säger att ja bryr mig mer om min äldsta dotter som ja nattar. Ja sover på soffan för hon vill inte bli väckt på morgonen för då kan hon inte somna om. Hon har bokstavligen sparkat ut mig från sovrummet när vi sov tillsammans och ja skulle gå upp. som hon sen kan komma å klandra sig fast på mig å be om ursäkt på ett super mysigt sätt. Blev sängliggandes i två veckor efter att hon kastade ut en kokande kastrull med potatis vatten över mina fötter när vi bråkade. Mins inte om vad tror att det handlade om att jag skulle massera henne efter att ja nattat minsta dottern men somnade själv. Sen va hon förbannad och sa att hon behövde det för att fungera. Hon väckte mig för att få massage ja försökte gå upp. En massage varar cirka 2 h. kom upp och börja massera men va helt slut så hon tyckte inte att ja va så engagerad och bad mig gå ut från sovrummet. Ja somna om sen blev ja väckt och hon ville prata. mins knappt vad hon sa men något i stil med som alltid. att hon va besviken på mig kunde inte somna pga mig osv osv ja blev förbannad for upp och skrek på henne kasta iväg en fåtölj i ren ilska tills hon gick och la sig igen. Va väl sur nästa dag och hon tolererar inte att jag nonchalerar henne. Därav kasta hon ut den kokande kastrullen över diskbänken ja suckade och plockade upp allt och börja koka igen. När potatisen nästan va klar och ja stod och diska samtidigt eftersom hon inte hinner med det om dagarna så tog ja de på kvällen så kastade hon ut maten igen. Som träffade mig över fötterna. Ordentliga brännskador. Ja jobbade nästa vecka också de va ok med bandage om ja tog d lugnt när ja gick. sen blev det inflammerat och gick fan inte röra på sig längre. Dem veckorna hjälpte hon till med allt och visa mycket ånger ock kärlek. Alltså ja kan skriva om hur mycket som helst som den människan gör. Ex sparka sönder bilens inredning. Sånt som händer när ja står på mig Om saker som kolliderar mellan oss. Ja får låna pengar för att hon ska kunna köpa saker som hon måste ha och är livsviktiga.

    Hon vill inte jobba för hon ska hemskola vårat barn vilket ja ska va tacksam över för det är ett stort jobb. Ja kan hålla med om det men finns det ingen möjlighet så får man faktiskt gör något åt det. Hon älskar djur och ger allt hon kan till sitt barn och nu hund antar jag som hon skaffat. Alltid när allt känns bra och man vill ge allt till henne kommer frågor om saker som kostar pengar å går de i hamn för henne tar de inte lång tid innan man är en idiot igen. Hon har velat ändra på mitt beteende sen vi först sågs och ger mig beröm när jag uppnått dem. Och levererar nya uppgifter ja måste ändra på om hon ska kunna va med mig. Nu behöver hon inte gör mycket för att ja blir tacksam över henne. Hon kanske visar att hon har ansträngt sig att tvätta så kopplar mitt huvud det till naw vad fin du är osv. Känner mig grymt styrd men har inte fattat det. och det är helt sjukt. Ja har varit lite benägen för att få hennes nöjdhet över mig. Hon kommer aldrig vara nöjd. Alltid hitta nya fel. Nu sist så va vi och handla kom hem sent min dotter kom i säng vid 23.00 upp vid 05.30 jag tog på henne kläder för hon är helt slut ofta så är hon helt slut på morgonen/vardagar. Och ja klärhenne å bär ut henne i bilen. Har hon inte vaknat innan vi är på förskolan så bär ja in henne och pratar med henne så hon ska vakna till lugnt. Samt så går de fortare då jag tyvärr alltid måste stressa då förskolan öppnar 6 och det tar ca 1h och 15 minuter att komma till jobb som börjar vid 7 där ja alltid är sen tar längre tid när ja ska släppa av sambon någon stans, även fast det är på vägen. Kom tillbaka till bilen då sambon och min andra dotter följde med för dem skulle på Liseberg. Så rabbla hon upp massa från denna sidan som förklara att deras barn vid 6 år får minsann klä sig själva och tar frukost själva osv vilket min dotter också kan ifall hon är vaken så inget konstigt. Va massvis berättelser som gjorde att jag kände mig usel men tyckte samtidigt inte att det va under samma förutsättningar. Sa inget förren en förälder sa att hon brukade bära på sitt barn på morgonen för att de va mysigt. Sa då att kul att där är någon normal i en sur ton. pga att hon bara kan öppna käften om en sån sak! I det läget!Så sa ja att du får vänja dig. hon kontrade med att hon blev äcklad av mig när hon såg det... ja har börjat tappa humöret å ryta till på henne när hon pressar mig i allt. å ja säger ex idiot till hon osv hon tillbaka på mig. Har blivit jävligt bitter känner inte igen mig själv längre. Hon vill att jag ska börja medicinera mig för adhd eftersom hon blir otrygg när ja blir arg. Kommer inte ihåg vad det handlade om men va något om min dotter som va orättvist mot henne så ja sa att tänk om jag hade sagt samma om vår dotter? Tänk att ja inte va fader till henne och sa så till dig hur känns det då? Hon kontrade med att jag inte kunde säga så eller tänka mig in i det för ja är hennes far så det gäller inte på samma sätt ja borde skämmas för att ja ens kan tänka så. Så ja sa precis lika dant till vår gemensamma dotter. Som hon sa till min. Slutade med att ja va äcklig och brydde mig inte om vårat gemensamma barn och hon ville inte se mig å tyckte att ja skulle gå ut från huset. Ja tackade och välkomna vistelsen ute mer än inne med henne. Tog på mig kläder och min äldsta dotter tog på sig och skulle följa med. Så attackerade hon min dotter med, se nu vad du har gjort! min dotters namn.. känns de bra? blev så jävla rasande att jag sa till henne att säger du en sån sak till så klappar ja till dig så tänderna flyger ut! Och det lovar jag! Och tror inte ja hade lyckats stoppa mig heller???? Stackars barn som fick höra det men hon verkar ha klarat det fint. ???? å krringen höll käften för en gångs skull.Som det ser ut nu så lyckas ja inte va närvarande till mina barn så mycket som ja vill. Helt väck i skallen har knappt ork att gör något men kämpar på in på nätterna. Kärringen säger att jag måste ta det lugnt och va rädd om mig osv men ställer gärna krav ändå???? vad fan är hennes fel hon är la inge psykopat då hon verkar h empati för sin dotter och djur samt mig hur de nu går till? hon lyckas få de till att ja e säker på att hon har empati iallafall. Ska lämna henne och försöka bygga upp mig igen. Hon kräver också att ja ska smickra henne med ord och kärlek men har svårt för den biten då det för d mesta är klagomål å dåligt mående för henne på grund av att jag är som ja e. Inte så smickrande Direk. Skäms över att jag har gått så långt in i de här men skriver ner det ändå. Hjälper mig att se klarare på hur ja ser allt som skett så jag lättare ska kunna lämna henne och aldrig komma tillbaka igen. Jobbigt med hur de blir med huset vi båda står på samt hur det blir med vår gemensamma dotter ???? pallar inte bry mig om grammatik å stavning går de inte läsa så är d bara så. PS detta är en bråkdel av hur hon är som person mot mig. så jävla vek ja varit!!!

  • Svar på tråden Gillar hon att såra/styra mig?
  • Annita

    Jisses vilken människa! Hoppas du orkar bryta upp på riktigt den här gången och hålla dig ifrån dig. Skulle tro att du har stor chans att få vårdnaden om det gemensamma barnet. Hemskt för båda dina barn att ha det så här!!

Svar på tråden Gillar hon att såra/styra mig?