• Anonym (Skulle gjort det annars.)

    Räknas det som sex när läkarna rör på eller i slidorna med sin hand?

    Räknas det som sex när läkarna rör eller i slidorna med sin hand?

    Skulle gjort det annars om det inte varit ett läkarbesök då det inkluderar könsorganet

  • Svar på tråden Räknas det som sex när läkarna rör på eller i slidorna med sin hand?
  • Anonym (H)

    Så menar att varje gång jag varit hos barnmorskan och gjort cellprov så har jag haft sex med henne? Du är ju.. speciell.

  • Anonym (suck)

    Det borde vara obligatoriskt att ha ett bevisat IQ på över 23 innan folk får skriva inlägg på diskussionsforum.

  • Anonym (Vadå gjort det)

    Vad menar du med "skulle gjort det annars"? Vilket det? Vadå annars?

    Din fråga kan vara den allra konstigaste jag nånsin har läst

    Om läkarundersökningar är sex är det väl hångel att gå till frisör/massör, för de tar ju i ens hår och kropp.

    Och att prenumerera på inredningstidningar är väl samma sak som att ha snygg inredning. Prenumerera på en hästtidning är lika med att ha en häst.

    Man blir mätt av matlagningsprogram också. Och kollar man på fotboll är man en av spelarna. Om man går ut med grannens hund är det att ha egen hund.

  • Anonym (Haha)
    Anonym (Vadå gjort det) skrev 2019-07-04 02:40:52 följande:

    Vad menar du med "skulle gjort det annars"? Vilket det? Vadå annars?

    Din fråga kan vara den allra konstigaste jag nånsin har läst

    Om läkarundersökningar är sex är det väl hångel att gå till frisör/massör, för de tar ju i ens hår och kropp.

    Och att prenumerera på inredningstidningar är väl samma sak som att ha snygg inredning. Prenumerera på en hästtidning är lika med att ha en häst.

    Man blir mätt av matlagningsprogram också. Och kollar man på fotboll är man en av spelarna. Om man går ut med grannens hund är det att ha egen hund.


    Och inte behöver det finnas några manliga oskulder eftersom de kan rynka av varandra eller kanske rent av rycka lite i din egen snok.
  • Anonym (Tihi)
    Anonym (H) skrev 2019-07-03 20:16:24 följande:

    Så menar att varje gång jag varit hos barnmorskan och gjort cellprov så har jag haft sex med henne? Du är ju.. speciell.


    Jag också! Vilka häradsbetäckare de måste vara, fatta hur många cellprov de tar per dag för att inte tala om vanliga undersökningar och spiralinsättningar
  • Anonym (Vadå gjort det)
    Anonym (Haha) skrev 2019-07-04 11:03:19 följande:

    Och inte behöver det finnas några manliga oskulder eftersom de kan rynka av varandra eller kanske rent av rycka lite i din egen snok.


    Fast runka av varann är väl rimligen att ha sex, vilket gynekologbesök inte är. Eller hur menar du?
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Vadå gjort det) skrev 2019-07-04 13:03:04 följande:

    Fast runka av varann är väl rimligen att ha sex, vilket gynekologbesök inte är. Eller hur menar du?


    Ja då får väl gubbarna gå till urologen då så får hen tafsa på den.
  • Anonym (dottern?)

    Handlar det om dottern som du tyckte blev utsatt för övergrepp av läkarna?

  • Anonym (dottern?)
    Anonym (dottern?) skrev 2019-07-04 14:02:25 följande:

    Handlar det om dottern som du tyckte blev utsatt för övergrepp av läkarna?


    Ber om ursäkt om det inte var du som skrev det inlägget. Tyckte bara att det lät så bekant med frågan. Tänkte om det var oro över dotterns väl och ve som var till grund för frågan?
  • Anonym (Fröken Apelsin)

    Observera att tråden ligger i kategorin "ironi och satir".

  • Anonym (Haha)
    Anonym (Fröken Apelsin) skrev 2019-07-04 14:06:14 följande:

    Observera att tråden ligger i kategorin "ironi och satir".


    Visst men hur länge har den legat där?
  • Anonym (Fjantigt)

    Det vet du väl att vid alla typer av läkarbesök ingår det att palpera slidan. I och med att de yttre genetalia och slidan vidrörs räknas det som en sexuell handling. Likaså om rectum penetreras. Likställt vid sex och all vårdpersonal kan dömas för sexuellt ofredande, övergrepp eller våldtäkt.

    #trolljävelgåochläggdig

  • CarinaL26

    Räknas det som sex när läkaren undersöker prostatan på män eller känner på testiklarna då det krävs vid en undersökning?

  • Anonym (H)
    Anonym (Tihi) skrev 2019-07-04 11:10:30 följande:

    Jag också! Vilka häradsbetäckare de måste vara, fatta hur många cellprov de tar per dag för att inte tala om vanliga undersökningar och spiralinsättningar


    Och tänk när skolsköterskan undersöker penis och pung i skolåldern! Fyyyy, pedofili!!!
  • Anonym (I)
    Anonym (dottern?) skrev 2019-07-04 14:02:25 följande:

    Handlar det om dottern som du tyckte blev utsatt för övergrepp av läkarna?


    Eller tråden om tjejen som blev våldtagen men hade sex med förövarna enligt kompisen ?
  • Grossglanz

    Min prostata är stor som en handboll men vägrar gå å ha bögsex med doktorn.

  • Anonym (Mia)
    Anonym (H) skrev 2019-07-03 20:16:24 följande:

    Så menar att varje gång jag varit hos barnmorskan och gjort cellprov så har jag haft sex med henne? Du är ju.. speciell.


    Haha :D
Svar på tråden Räknas det som sex när läkarna rör på eller i slidorna med sin hand?