• Anonym (Mulet)

    Erbjudande, sex

    Jag tror att kvinnor får fler erbjudanden om sex.
    Än män får.
    Har jag rätt?
    Och om jag har rätt, vill ni kvinnor byta, och få lika få erbjudanden om sex som män?
    Hur kan ett erbjudande om sex se ut?

  • Svar på tråden Erbjudande, sex
  • Anonym (Skäms ni inte?!)

    Tror du kvinnor blir smickrade att få äckliga förslag från män eller vad inbillar du dig? Du vet att sexuella trakasserier är olagligt? Och att det är jävligt obehagligt att män tror sig ha rätten att komma med förslag. Eller skicka bilder på sina kukar utan att man bett om det. Så ja jag hade önskat att män slutade var såna jävla äckel. Och började respektera kvinnor och flickor och sluta behandla oss som ägodelar.

  • Anonym (:D)

    jag är kvinna och har verkligen inga problem med dickpics eller förslag till sexdejter så prata för dig själv.

  • Anonym (Mulet)
    Anonym (Skäms ni inte?!) skrev 2019-07-04 08:37:47 följande:

    Tror du kvinnor blir smickrade att få äckliga förslag från män eller vad inbillar du dig? Du vet att sexuella trakasserier är olagligt? Och att det är jävligt obehagligt att män tror sig ha rätten att komma med förslag. Eller skicka bilder på sina kukar utan att man bett om det. Så ja jag hade önskat att män slutade var såna jävla äckel. Och började respektera kvinnor och flickor och sluta behandla oss som ägodelar.


    Jag läste i en annan tråd där en kvinna inte saknar erbjudanden, men just nu tackar hon nej.
    Jag har bara fått erbjudande om sex en gång, vi var båda tända på varann. Jag tror att sånt kan ske med respekt.
  • Anonym (Skäms ni inte?!)
    Anonym (Mulet) skrev 2019-07-04 08:44:03 följande:
    Jag läste i en annan tråd där en kvinna inte saknar erbjudanden, men just nu tackar hon nej.
    Jag har bara fått erbjudande om sex en gång, vi var båda tända på varann. Jag tror att sånt kan ske med respekt.
    Det är skillnad på om två personer vill det eller om det bara är ett äckel som kommer med förslag man inte bett om eller ens visat minsta intresse för.
  • Anonym (Mulet)
    Anonym (Skäms ni inte?!) skrev 2019-07-04 08:46:17 följande:
    Det är skillnad på om två personer vill det eller om det bara är ett äckel som kommer med förslag man inte bett om eller ens visat minsta intresse för.
    Det är sant. Och det är inte den sortens erbjudande jag menar.
  • Sgtwolf
    Anonym (Skäms ni inte?!) skrev 2019-07-04 08:46:17 följande:

    Det är skillnad på om två personer vill det eller om det bara är ett äckel som kommer med förslag man inte bett om eller ens visat minsta intresse för.


    Skillnaden om det är ett ovälkommet förslag från ett äckel och en uppskattad invit från någon som man kan tänka sig.

    Är om man är attraherad av personen eller inte.

    För att veta om någon är attraherad så krävs ju att någon part visar någon form av intresse. Du vet väl att du också är bara ett "äckel" när du visar intresse för någon som inte är intresserad av dig.

    Av respekt så tycker jag att inviter, visat intresse osv kan mötas vänligt även när man själv är ointresserad. Typ: Tack men jag är upptagen. Tack för intresset men jag känner inte lika för dig. Osv osv.

    Det är om dom fortsätter ligga på och komma med inviter trots ett "tack men nej tack" som jag tycker att människan blir ett äckel. När någon visar intresse för mig eller kommer med inviter, så ser jag det som något positivt och stärkande för självbilden. Även om jag helt saknar intresse för personen. Det är när dom trots avvisning fortsätter med inviterna som det slutar vara trevligt, till att bli jobbigt och personen blir "ett äckel".
  • Anonym (Mulet)

    Ja, det är ofta så. Män ska skämmas för att de är tända på en kvinna, han är då ett äckel.

  • Anonym (Jag)
    Anonym (:D) skrev 2019-07-04 08:41:05 följande:

    jag är kvinna och har verkligen inga problem med dickpics eller förslag till sexdejter så prata för dig själv.


    Samma här!!!!!
  • Anonym (ola)
    Anonym (Skäms ni inte?!) skrev 2019-07-04 08:46:17 följande:
    Det är skillnad på om två personer vill det eller om det bara är ett äckel som kommer med förslag man inte bett om eller ens visat minsta intresse för.
    om det är en man som du tycker är snygg då? är han fortfarande ett äckel då om han kommer med ett sexförslag?
  • Anonym (Kvinna)

    Jag är så jäkla trött på alla erbjudanden om sex och tafsanden. Trodde att det skulle bli bättre med åren, och visst, något färre erbjudanden får jag idag jämfört med när jag var 20, men knappt märkbart.

    Samtidigt, paradoxalt nog, har jag vant mig vid dem. Vill egentligen inte höra dem och tycker det är genant och pinsamt, men får jag dem inte känner jag mig ful.

    Ska tillägga att det är mer uppmärksamhet i allmänhet. Erbjudanden om sex kommer via sociala medier, nästan uteslutande för min del. Behöver inte vara dejtingsidor.

  • MrKrips
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-07-09 15:11:19 följande:

    Jag är så jäkla trött på alla erbjudanden om sex och tafsanden. Trodde att det skulle bli bättre med åren, och visst, något färre erbjudanden får jag idag jämfört med när jag var 20, men knappt märkbart.

    Samtidigt, paradoxalt nog, har jag vant mig vid dem. Vill egentligen inte höra dem och tycker det är genant och pinsamt, men får jag dem inte känner jag mig ful.

    Ska tillägga att det är mer uppmärksamhet i allmänhet. Erbjudanden om sex kommer via sociala medier, nästan uteslutande för min del. Behöver inte vara dejtingsidor.


    Nä men har vi en hunktjej här.

    Hade varit intressant och se hur du ser ut.
  • Anonym (H)
    MrKrips skrev 2019-07-09 15:25:16 följande:

    Nä men har vi en hunktjej här.

    Hade varit intressant och se hur du ser ut.


    Född i knäck eller?
  • Mandel
    Anonym (Mulet) skrev 2019-07-04 09:11:06 följande:

    Ja, det är ofta så. Män ska skämmas för att de är tända på en kvinna, han är då ett äckel.


    Nej, men det hela handlar om hur man lägger fram saker och ting.
    En normal kille som vill träffas och se om tycke uppstår och sedan vill ha sex och för fram det på ett vettigt vis är inget äckel.

    Någon som däremot inte ger sig trots nej utan bara tjatar och tjatar och blir grövre och grövre i sitt ordval blir till slut ett äckel!
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Erbjudande, sex